Skocz do zawartości

bones ik (kinematyki) animacja itd.


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

mam skeleton z nadana kinematyka (hierarchia) przez FBIK

powiedzmy kluczuje sobie odpowiednio te "effectory" ... jest ok...

wylaczam maye ide wracam uruchamiam maye potem scene chce dalej kluczowac ... a tu obejkt albo wraca do miejsca poczatkowego albo sie "skreca itd"?...

effectory wracaja nie pozostaja na miejscu mimo skluczowania.;/

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano
Jak pozycjonowac taki skeleton mam go w scenie w miejsu x,y,z ale chce zeby byl w miejsu x',y',z'

oraz obrucic go o 180* ale nie moge;/...effektory obracaja sie wokolo swojej wlasniej osi kazdy...

czy wystarczy zmienic na jakes global albo world?.

pamiętam, że trzebabyło coś zgrupować, ale nie pamiętam co :) zgrupuj wszystko

Napisano

Pewnie chodzi o utworzenie hierarchii pod wspólnym transform node'm.

Zaznacz obiekty i wwciśnij jakąś kombinację, nie pamiętam dokadnie - chyba ctrl+g, ale pewny nie jestem, a nie chce mi się teraz Mayi odpalać :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności