Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

mam skeleton z nadana kinematyka (hierarchia) przez FBIK

powiedzmy kluczuje sobie odpowiednio te "effectory" ... jest ok...

wylaczam maye ide wracam uruchamiam maye potem scene chce dalej kluczowac ... a tu obejkt albo wraca do miejsca poczatkowego albo sie "skreca itd"?...

effectory wracaja nie pozostaja na miejscu mimo skluczowania.;/

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
Jak pozycjonowac taki skeleton mam go w scenie w miejsu x,y,z ale chce zeby byl w miejsu x',y',z'

oraz obrucic go o 180* ale nie moge;/...effektory obracaja sie wokolo swojej wlasniej osi kazdy...

czy wystarczy zmienic na jakes global albo world?.

pamiętam, że trzebabyło coś zgrupować, ale nie pamiętam co :) zgrupuj wszystko

Napisano

Pewnie chodzi o utworzenie hierarchii pod wspólnym transform node'm.

Zaznacz obiekty i wwciśnij jakąś kombinację, nie pamiętam dokadnie - chyba ctrl+g, ale pewny nie jestem, a nie chce mi się teraz Mayi odpalać :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności