Napisano 26 Maj 200618 l mam skeleton z nadana kinematyka (hierarchia) przez FBIK powiedzmy kluczuje sobie odpowiednio te "effectory" ... jest ok... wylaczam maye ide wracam uruchamiam maye potem scene chce dalej kluczowac ... a tu obejkt albo wraca do miejsca poczatkowego albo sie "skreca itd"?... effectory wracaja nie pozostaja na miejscu mimo skluczowania.;/
Napisano 9 Czerwiec 200618 l Jak pozycjonowac taki skeleton mam go w scenie w miejsu x,y,z ale chce zeby byl w miejsu x',y',z' oraz obrucic go o 180* ale nie moge;/...effektory obracaja sie wokolo swojej wlasniej osi kazdy... czy wystarczy zmienic na jakes global albo world?. pamiętam, że trzebabyło coś zgrupować, ale nie pamiętam co :) zgrupuj wszystko
Napisano 10 Czerwiec 200618 l Pewnie chodzi o utworzenie hierarchii pod wspólnym transform node'm. Zaznacz obiekty i wwciśnij jakąś kombinację, nie pamiętam dokadnie - chyba ctrl+g, ale pewny nie jestem, a nie chce mi się teraz Mayi odpalać :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto