Baldack Napisano 26 Maj 2006 Napisano 26 Maj 2006 mam skeleton z nadana kinematyka (hierarchia) przez FBIK powiedzmy kluczuje sobie odpowiednio te "effectory" ... jest ok... wylaczam maye ide wracam uruchamiam maye potem scene chce dalej kluczowac ... a tu obejkt albo wraca do miejsca poczatkowego albo sie "skreca itd"?... effectory wracaja nie pozostaja na miejscu mimo skluczowania.;/
xeav Napisano 9 Czerwiec 2006 Napisano 9 Czerwiec 2006 Jak pozycjonowac taki skeleton mam go w scenie w miejsu x,y,z ale chce zeby byl w miejsu x',y',z' oraz obrucic go o 180* ale nie moge;/...effektory obracaja sie wokolo swojej wlasniej osi kazdy... czy wystarczy zmienic na jakes global albo world?. pamiętam, że trzebabyło coś zgrupować, ale nie pamiętam co :) zgrupuj wszystko
piotrek Napisano 10 Czerwiec 2006 Napisano 10 Czerwiec 2006 Pewnie chodzi o utworzenie hierarchii pod wspólnym transform node'm. Zaznacz obiekty i wwciśnij jakąś kombinację, nie pamiętam dokadnie - chyba ctrl+g, ale pewny nie jestem, a nie chce mi się teraz Mayi odpalać :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się