Jump to content

bones ik (kinematyki) animacja itd.


Baldack

Recommended Posts

mam skeleton z nadana kinematyka (hierarchia) przez FBIK

powiedzmy kluczuje sobie odpowiednio te "effectory" ... jest ok...

wylaczam maye ide wracam uruchamiam maye potem scene chce dalej kluczowac ... a tu obejkt albo wraca do miejsca poczatkowego albo sie "skreca itd"?...

effectory wracaja nie pozostaja na miejscu mimo skluczowania.;/

Link to comment
Share on other sites

Jak pozycjonowac taki skeleton mam go w scenie w miejsu x,y,z ale chce zeby byl w miejsu x',y',z'

oraz obrucic go o 180* ale nie moge;/...effektory obracaja sie wokolo swojej wlasniej osi kazdy...

czy wystarczy zmienic na jakes global albo world?.

pamiętam, że trzebabyło coś zgrupować, ale nie pamiętam co :) zgrupuj wszystko

Link to comment
Share on other sites

Pewnie chodzi o utworzenie hierarchii pod wspólnym transform node'm.

Zaznacz obiekty i wwciśnij jakąś kombinację, nie pamiętam dokadnie - chyba ctrl+g, ale pewny nie jestem, a nie chce mi się teraz Mayi odpalać :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy