Baldack Posted May 26, 2006 Share Posted May 26, 2006 mam skeleton z nadana kinematyka (hierarchia) przez FBIK powiedzmy kluczuje sobie odpowiednio te "effectory" ... jest ok... wylaczam maye ide wracam uruchamiam maye potem scene chce dalej kluczowac ... a tu obejkt albo wraca do miejsca poczatkowego albo sie "skreca itd"?... effectory wracaja nie pozostaja na miejscu mimo skluczowania.;/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
xeav Posted June 9, 2006 Share Posted June 9, 2006 Jak pozycjonowac taki skeleton mam go w scenie w miejsu x,y,z ale chce zeby byl w miejsu x',y',z' oraz obrucic go o 180* ale nie moge;/...effektory obracaja sie wokolo swojej wlasniej osi kazdy... czy wystarczy zmienic na jakes global albo world?. pamiętam, że trzebabyło coś zgrupować, ale nie pamiętam co :) zgrupuj wszystko Link to comment Share on other sites More sharing options...
Baldack Posted June 9, 2006 Author Share Posted June 9, 2006 co masz na mysli zgrupowac?... Link to comment Share on other sites More sharing options...
piotrek Posted June 10, 2006 Share Posted June 10, 2006 Pewnie chodzi o utworzenie hierarchii pod wspólnym transform node'm. Zaznacz obiekty i wwciśnij jakąś kombinację, nie pamiętam dokadnie - chyba ctrl+g, ale pewny nie jestem, a nie chce mi się teraz Mayi odpalać :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now