marq Napisano 26 Maj 2006 Napisano 26 Maj 2006 witam... mam trochę banalne pytanie (jak dla Was)... wcześniej większość moich modeli wykonywałem w programie Hexagon i była tam taka ffajna funkcja geometrii (jak modelowałem jedną stronę bryły to druga automatycznie była przekształcana względem płaszczyzny środkowej). Chciałbym tak samo zrobić w maxie. Szukałem tego chwilę, ale nie bardzo mi to wyszło, bo nie wiem co wpisywać w wyszukiwarce... Tymbardziej że "geometric" w maxie oznacza chyba coś innego:/
Marcin Napisano 26 Maj 2006 Napisano 26 Maj 2006 symmetry - to modyfikator w helpie jesto nim napisane wszystko
evarcha Napisano 26 Maj 2006 Napisano 26 Maj 2006 albo copy mirror inherit (ponieważ nie zawsze można użyć symmetry)
evarcha Napisano 26 Maj 2006 Napisano 26 Maj 2006 albo copy mirror inherit (ponieważ nie zawsze można użyć symmetry)
Xol Napisano 26 Maj 2006 Napisano 26 Maj 2006 Możesz zrobić odnośnik (reference) modelu, następnie przypisz temu odnośnikowi modyfikator symmetry i gdy będziesz modelował pierwotną siatkę to zmianie będzie ulegał odnośnik jako całość modelu. Ewentualnie utwórz reference za pomocą mirror'a ale wtedy nie będziesz miał od razu poweldowanych vertex'ów.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się