Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

witam... mam trochę banalne pytanie (jak dla Was)... wcześniej większość moich modeli wykonywałem w programie Hexagon i była tam taka ffajna funkcja geometrii (jak modelowałem jedną stronę bryły to druga automatycznie była przekształcana względem płaszczyzny środkowej). Chciałbym tak samo zrobić w maxie. Szukałem tego chwilę, ale nie bardzo mi to wyszło, bo nie wiem co wpisywać w wyszukiwarce... Tymbardziej że "geometric" w maxie oznacza chyba coś innego:/

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Możesz zrobić odnośnik (reference) modelu, następnie przypisz temu odnośnikowi modyfikator symmetry i gdy będziesz modelował pierwotną siatkę to zmianie będzie ulegał odnośnik jako całość modelu. Ewentualnie utwórz reference za pomocą mirror'a ale wtedy nie będziesz miał od razu poweldowanych vertex'ów.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności