Napisano 20 Czerwiec 200618 l ano - tak jak reszta - w przyjetych ramach jest tip-top - tylko wlasnie troche te ramy nie daja mi spokoju - wystarczyloby nawet z 10 trinagli i juz moglbym spac spokojnie :)
Napisano 22 Czerwiec 200618 l Autor Wczoraj oglądałem screeny z WOW, i muszę powiedzieć, że polycount nie odbiega mocno od tego jaki użyłem w MONICE. Jeśli się mylę poprawcie mnie :] Dodać zawsze można jak będzie potrzeba, ale narazie do czasu rozmowy z programistą będe robil minimum jakie uda mi się osiągnąć. Pozdrawiam i dziękuję bardzo za pomoc przy tej postaci:] SODA P.S. Niedługo MONIKA w kombinezonie bojowym:]
Napisano 22 Czerwiec 200618 l WoW to już jest stary MMO ;) Poza tym jest stylizowany jak wszystkie Warcrafty. Na przykład Lineage3 będzie 'śmigać' na Unrealu3 hehe
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto