Skocz do zawartości

Sunset


carve

Rekomendowane odpowiedzi

Hej.

Moja praktycznie pierwsza praca w Photoshopie, nie liczac jakichs tam wariacji w ramach zapoznawania sie z tabletem.

 

Potrzebuje jakiejs krytyki. Zastanawiam sie jak to rozwinac, co zmienic, na co zwrocic uwage. Poniewaz jestem calkowitym nowicjuszem to kazda rada sie przyda [i pochwaly na zachete ;p;p;p].

 

Teraz zamierzam dorzucic postaci na pierwszym planie jakas kose czy inny atrybut i jak juz bede wiedzial jak chce by to wygladalo zabiore sie za poprawianie jej.

 

Myslalem o jakies postaci siedzacej pod lewa sciana, ale nie wiem czy to ma sens bo troche zbyt ciemno tam. Szukam tez jakichs gratow, zeby wypelnic kadr..

 

Przy okazji - jak zalaczyc miniaturke? Gdy zalaczam z dysku wyskakuje zawsze "failed" a gdy ze stronki "http://img98.imageshack.us/img98/6660/mini6lc.jpg:

Upload failed due to failure writing temporary file." :/

 

sunset3copy8ka.jpg

 

sunset3copy25ky.jpg

 

sunset3copy11ou.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Pomysł spoko tylko trochu proporcje nie tak , śmierć chyba trochu za mała, poza tym przy tym oświetleniu to przód by miała zupełnie niewidoczny(czarny), może drugie światło dodać??,perspektywa też coś śmierdzi tzn. te okna po prawej stronie powinny być inaczej ułożone, i na koniec jakos trudno wyczuć czy to przez drzwi włazi(nie ma całej futryny)..... nie sugeruj sie mną za bardzo bo ja tak samo noob totalny jestem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrob z tego gifa, dodaj tylko 2 posrednie klatki jak kosa sie obraca i bedzie git ;)

 

a tak poza tym to proponuje namalowac cus z normalnymi kolorami, normalnym swiatlem, na przyklad superfullmegawypas kulke, albo pomidorka, jabłuszko? ;)

pzdr...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach