Skocz do zawartości

nauka- 3ds

Rekomendowane odpowiedzi

Gość webface
Napisano

Witam,

Mam wielka ochotę nauczyć się obsługiwania programu 3dsm7 w celi tworzenia różnego rodzaju efektów. Chce Was zapytać od czego zacząć? Czy warto się uczyć tego wiedząc, iż nie mam żadnych talentów artystycznych – typu nie maluje, szkicuje itp. czynności. Jestem z zawodu informatykiem, umie posługiwać się flashem, photoshopem itp. programami jednak kusi minie ciągle 3d. Mam szanse bez zdolności plastycznych nauczyć się tworzenia rzeczy typu wizualizacje, różnego rodzaju modeli? No i od czego zacząć naukę. Czytając tutki na stronie zauważyłem iż wszystkie pisane są same dla siebie. Ktoś kto nie zna samego programu lub nie ma ksiązki z opisem all funkcji nie ma szans na powtórzenie tego co zrobił autor przykładu. Wszystko przez brak podawania dokładnych opisów następujących kroków. Kompletnie nie rozumiem braku opisów poszczególnych funkcji – chodzi mi np. o to gdzie mogę je znaleźć J.

Jeśli ktoś ma jakieś rady co do nauki tej techniki przelewania obrazu z głowy na monitor zapraszam do napisani od czego powinienem zacząć i gdzie mogę znaleźć potrzebne mi materiały….

• Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

zacznij od przeszukania tego forum ze 100 razy zadawane bylo takie pytanie...

co do tutkow zalezy ktore niektore pisane sa dla poczatkujacych niektore dla udoskonalenia warsztatu...np. na glownej stronie w newsach masz jak zrobic flakonik krok po kroku...co do talentu to jest on wazny ale nie najwazniejszy..pozatym skad wiesz ze nie masz talentu?chyba nie masz tego w dowodzie wpisanego :) to ze nie umiesz rysowac nie oznacza ze nie bedziesz w stanie robic fajnych modeli 3D.. w 3D najbardziej liczy sie obserwacja..sposob pacenia na rzeczy jak co przeniesc jak sie z czym zmierzyc czym cos ugryzc no i google ;)

praca praca praca tyle ode mnie :) nio i powodzenie w przygodzie jaka jest 3D:)