Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Od razu przejde do problemu zrobiłem se box i zaczołem modelowac zwykłe kszesło funkcją boolean no i kszesło jest oki ale gdy użyje modyfikatora mesh smooth to sie bardzo zniekształca jak tego uniknąć bo ja chce stworzyc efekt wyprofilowanego krzesła a modyfikatorem mesh smoth nie idzie tego efektu osiągnąc prosze o pomoc help.....!!! Dzieki;)

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Tak, tak! Problem początkującego. Sam też na początku używałem booleanów i dziwiłem sie dlaczego po MS to takie krzywe :D Czysty boolean sie do Mesh Smooth'a nie nadaje. Trzeba otrzymaną figure pociąć tak, żeby mieć 3-4 kątne polygony, a potem tą siatke jeszcze zagęścić żeby otrzymać dobry efekt po Mesh Smooth (można też ustawić Smoothing Grupy żeby wyszły ładne kąty)

 

Poszukaj i przerób troche tutków o poly modelingu i jak bedziesz wiedział co do czego służy, to dopiero się zabierz do modelowania. Polecam tutki z tej strony

 

Powodzenia




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności