Szyna07 Napisano 27 Maj 2006 Napisano 27 Maj 2006 Od razu przejde do problemu zrobiłem se box i zaczołem modelowac zwykłe kszesło funkcją boolean no i kszesło jest oki ale gdy użyje modyfikatora mesh smooth to sie bardzo zniekształca jak tego uniknąć bo ja chce stworzyc efekt wyprofilowanego krzesła a modyfikatorem mesh smoth nie idzie tego efektu osiągnąc prosze o pomoc help.....!!! Dzieki;)
voyager Napisano 27 Maj 2006 Napisano 27 Maj 2006 Tak, tak! Problem początkującego. Sam też na początku używałem booleanów i dziwiłem sie dlaczego po MS to takie krzywe :D Czysty boolean sie do Mesh Smooth'a nie nadaje. Trzeba otrzymaną figure pociąć tak, żeby mieć 3-4 kątne polygony, a potem tą siatke jeszcze zagęścić żeby otrzymać dobry efekt po Mesh Smooth (można też ustawić Smoothing Grupy żeby wyszły ładne kąty) Poszukaj i przerób troche tutków o poly modelingu i jak bedziesz wiedział co do czego służy, to dopiero się zabierz do modelowania. Polecam tutki z tej strony Powodzenia
XaoC Napisano 27 Maj 2006 Napisano 27 Maj 2006 Boolean śmierdzi:D Bleee:D No niestety nie jest to takie łatwe z tym wycinaniem jak się zdaje:/ Polecam: http://www.3d-tutorial.com/tutorialframe.php?tid=206
XaoC Napisano 27 Maj 2006 Napisano 27 Maj 2006 Aaa....i jeszcze to: http://www.tutorialized.com/tutorial/Using-Booleans/11370 trzeba sciagnac i wczesniej sie zalogowac, tutek friiiiiiii:)
Rekomendowane odpowiedzi