Levus Napisano 28 Maj 2006 Napisano 28 Maj 2006 Witam! Mam problem z modem vray displacement w maxie. Wyexportowałem model z zbrusha, wyexportowałem też mapę displace (2048x2048) z najwyższego poziomu modelowania. Chciałbym to teraz uskutecznić w maxie na vrayu ale bezustannie wychodzą mi jakieś cuda. Próbowałem już różne ustawienia modyfikatora vray displacement i nie wygląda jak należy. Siatka całego modelu w maxie (tu na obrazku tylko głowa) ma lekko ponad 20k polys. Ze smoothem też jakieś bzdury mi renderuje.. Potrzebuje porady, jak użyć we właściwy sposób mapy displacement na modelu low-poly w maxie. Czytałem już tutoriale na ten temat, ale tam nic nie ma na temat takich nieprzyjemnych fenomenów. Wszystko im tak ślicznie wychodzi:)
Levus Napisano 28 Maj 2006 Autor Napisano 28 Maj 2006 I sam znalazłem odpowiedź. Wstyd mi. Ale jakby co to może jeszcze się komuś przyda: http://206.145.80.239/zbc/showthread.php?t=20310&page=1&pp=15&highlight=displace Export mapy displace najlepiej zrobić w 16-bitowym TIFF-ie. Wyklucza to pojawienie się nieprzyjemnych i nieporządanych kanciastych nierówności na modelu! pozdrawiam!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się