Skocz do zawartości

3D:Obrona Osgiliath


RK

Rekomendowane odpowiedzi

Tekstura raczej mazać się nie będzie niezależnie od oddalenia- primo jest powtarzalna, secundo ma 4000 pixeli właśnie po to żeby się nie mazała. Brud jest namalowany ręcznie- nie chcę przesadzić z podkreślaniem go bo wyjdzie mi chlew zamiast zamku ale masz rację, trochę podbić nie zaszkodzi. Za ciemno- tak jak mówisz- to tylko render z jednym światłem bez żadnego ustawiania parametrów. Zobaczymy co wyjdzie- chwilowo mam straszną zagwozdkę z terenem- jak pokazać wielką rzekę i wielką bitwę a nie spieprzyć kompozycji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 52
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności