yahu Napisano 31 Maj 2006 Share Napisano 31 Maj 2006 Siemanko Zrobiłem sobie taki mini modelki podstawki pod filiżankę, umieściłem na boxsie, wyrenderowałem i oto efekt Skąd u licha wzięło się to światło?????? Renderuje w v-ray, deflautowe światła maxa wyłączyłem,a włączyłem skylight w ustawieniach rendera. Jakby się ktoś pytał to podstawka dotyka boxa - nie ma tam luki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siwy Napisano 31 Maj 2006 Share Napisano 31 Maj 2006 Może masz w irradiance map/current preset ustawione na very low. Jak tak to zmnień na wyższy. Spróbuj też zrobic małą lukę między obiektami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yahu Napisano 31 Maj 2006 Autor Share Napisano 31 Maj 2006 Dzięki Siwy, zmieniłem na high i pomogło, teraz jest prawidłowy cień. Swoją drogą ciekawe który parametr w "irradiance map" za to odpowiada? Spróbuję dojść do tego metodą prób i błędów. THX Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siwy Napisano 31 Maj 2006 Share Napisano 31 Maj 2006 high za długo ci będzie liczył, ja ustawiam na low i jest ok. Jak dojdziesz który to parametr to napisz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yahu Napisano 31 Maj 2006 Autor Share Napisano 31 Maj 2006 Wszystko moze zostac tak samo jak przy "very low", wystarczy tylko zminiejszyć wartość parametru "Blur GI" w moim przypadku do 15 jednostek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
streaker Napisano 31 Maj 2006 Share Napisano 31 Maj 2006 Clr Threshold - odpowiada wrażliwości na zmiany światła,mniejsze wartości oznaczają większą czułośc, lepszą jakość. Nrm Threshold - odpowiada wrażliwości na normalne i małe detale pow. mniejsze wartości zwiększają czułość, poprawiają jakość. Dist Threshold - odpowiada wrażliwości na odległośc między pow., większe wartośći dają większe samplowanie w miejscach, gdzie pow. są blisko siebie. HSph Subdiv - sampling, większe wartości powodują lepszy (gładszy) obraz. Iterp. Samples - większe wartości poowodują miększy obraz (zanikają szczegoły), małe wartości mogą powodować zniekształcenia. jak jakieś wątpliwości to oryginał: http://www.spot3d.com/vray/help/VRayHelp150beta/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się