Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Siemanko Zrobiłem sobie taki mini modelki podstawki pod filiżankę, umieściłem na boxsie, wyrenderowałem i oto efekt podstawka.jpg

Skąd u licha wzięło się to światło?????? Renderuje w v-ray, deflautowe światła maxa wyłączyłem,a włączyłem skylight w ustawieniach rendera. Jakby się ktoś pytał to podstawka dotyka boxa - nie ma tam luki.

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 972
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Może masz w irradiance map/current preset ustawione na very low. Jak tak to zmnień na wyższy. Spróbuj też zrobic małą lukę między obiektami.

Napisano
  • Autor

Dzięki Siwy, zmieniłem na high i pomogło, teraz jest prawidłowy cień. Swoją drogą ciekawe który parametr w "irradiance map" za to odpowiada? Spróbuję dojść do tego metodą prób i błędów. THX

Napisano

high za długo ci będzie liczył, ja ustawiam na low i jest ok. Jak dojdziesz który to parametr to napisz.

Napisano
  • Autor

Wszystko moze zostac tak samo jak przy "very low", wystarczy tylko zminiejszyć wartość parametru "Blur GI" w moim przypadku do 15 jednostek.

Napisano

Clr Threshold - odpowiada wrażliwości na zmiany światła,mniejsze wartości oznaczają większą czułośc, lepszą jakość.

Nrm Threshold - odpowiada wrażliwości na normalne i małe detale pow. mniejsze wartości zwiększają czułość, poprawiają jakość.

Dist Threshold - odpowiada wrażliwości na odległośc między pow., większe wartośći dają większe samplowanie w miejscach, gdzie pow. są blisko siebie.

HSph Subdiv - sampling, większe wartości powodują lepszy (gładszy) obraz.

Iterp. Samples - większe wartości poowodują miększy obraz (zanikają szczegoły), małe wartości mogą powodować zniekształcenia.

 

jak jakieś wątpliwości to oryginał: http://www.spot3d.com/vray/help/VRayHelp150beta/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.