Jump to content

niespodziewane światło, zobaczcie


yahu

Recommended Posts

Siemanko Zrobiłem sobie taki mini modelki podstawki pod filiżankę, umieściłem na boxsie, wyrenderowałem i oto efekt podstawka.jpg

Skąd u licha wzięło się to światło?????? Renderuje w v-ray, deflautowe światła maxa wyłączyłem,a włączyłem skylight w ustawieniach rendera. Jakby się ktoś pytał to podstawka dotyka boxa - nie ma tam luki.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 5
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Dzięki Siwy, zmieniłem na high i pomogło, teraz jest prawidłowy cień. Swoją drogą ciekawe który parametr w "irradiance map" za to odpowiada? Spróbuję dojść do tego metodą prób i błędów. THX

Link to comment
Share on other sites

Clr Threshold - odpowiada wrażliwości na zmiany światła,mniejsze wartości oznaczają większą czułośc, lepszą jakość.

Nrm Threshold - odpowiada wrażliwości na normalne i małe detale pow. mniejsze wartości zwiększają czułość, poprawiają jakość.

Dist Threshold - odpowiada wrażliwości na odległośc między pow., większe wartośći dają większe samplowanie w miejscach, gdzie pow. są blisko siebie.

HSph Subdiv - sampling, większe wartości powodują lepszy (gładszy) obraz.

Iterp. Samples - większe wartości poowodują miększy obraz (zanikają szczegoły), małe wartości mogą powodować zniekształcenia.

 

jak jakieś wątpliwości to oryginał: http://www.spot3d.com/vray/help/VRayHelp150beta/

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy