Skocz do zawartości

niespodziewane światło, zobaczcie


yahu

Rekomendowane odpowiedzi

Siemanko Zrobiłem sobie taki mini modelki podstawki pod filiżankę, umieściłem na boxsie, wyrenderowałem i oto efekt podstawka.jpg

Skąd u licha wzięło się to światło?????? Renderuje w v-ray, deflautowe światła maxa wyłączyłem,a włączyłem skylight w ustawieniach rendera. Jakby się ktoś pytał to podstawka dotyka boxa - nie ma tam luki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Dzięki Siwy, zmieniłem na high i pomogło, teraz jest prawidłowy cień. Swoją drogą ciekawe który parametr w "irradiance map" za to odpowiada? Spróbuję dojść do tego metodą prób i błędów. THX

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Clr Threshold - odpowiada wrażliwości na zmiany światła,mniejsze wartości oznaczają większą czułośc, lepszą jakość.

Nrm Threshold - odpowiada wrażliwości na normalne i małe detale pow. mniejsze wartości zwiększają czułość, poprawiają jakość.

Dist Threshold - odpowiada wrażliwości na odległośc między pow., większe wartośći dają większe samplowanie w miejscach, gdzie pow. są blisko siebie.

HSph Subdiv - sampling, większe wartości powodują lepszy (gładszy) obraz.

Iterp. Samples - większe wartości poowodują miększy obraz (zanikają szczegoły), małe wartości mogą powodować zniekształcenia.

 

jak jakieś wątpliwości to oryginał: http://www.spot3d.com/vray/help/VRayHelp150beta/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności