Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Nie wiem czemu, ale Vray chrzani cos interpretacje GI, nie wspominajac juz o zle generowanych cieniach. Nie wiem moze mozja wersja cos kaszani, ale zawiodlem sie ostatnio na tym rendererze.

Jest szybki itd. ale to co wyprawia czasami ze scenami to az sie plakac chce. Jednak pozostaje przy brazilu - wolny bo wolny ale w chwili obecnej nic nie ma do niego startu, pomijajac RMana czy Mraya, ale to juz inna historia....

pozdro

czaps

 

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Gość Jańcio
Napisano

Nie wiem, czy to sprawa sprzętu, ale u mnie po włączeniu \"wturnego cieniowania?\" (druga ramka z parametrami thrash itp od lewej wGL)robią się zielone plamy.Podkręcone parametry je likwidowały, ale nie do końca. Poza tym nie jest żle.Jest szybko i skutecznie (experymenty!}.RayMax to pod tym względem gówno przy VR, a Brazil jest za wolny, żeby go przetestować, a co dopiero używać

-Pozdrowienia!

Napisano

u mnie podobna sytuacja co u kolegow ,

Jancio zminiejsz przy Fisrts dyffuse bounce multiplier na 0.5 to powinnow usunac to zielone

 

zna moze ktos jakies tutoriale do Vray ?

 

fR zepsul mi sie i musialem sie przesiasc na cos podobnego :(

Gość Jańcio
Napisano

Ja mam tylko te sceny testowe sprzed paru miechów ze strony Chaosu

Napisano

koledzy! towarzysze!

przedewszystkim recepta na dobre Gl to jak najmniejsza ilosc krokow indirect illuminations(przejsc) przy irradience map min rate i max rate ustawic na ta sama wartosc - najlepiej 1 do 1 ale dobrze juz jest 2 do 2, HSph subdivs na conajmniej 18 a interp. samples na conajmniej 30.

Mozna tez dla cierpliwych zrezygnowac z tego i odrazu uderzyc zaznaczajac direct computation na min 9 - ajlepsze cienie ale dluuugoo :) , reszta (sec. bounces) to juz adaptacja swiatla... to narazie tyle . powodzenia

Napisano

ludziska! co wy opowiadacie???

v-ray\'em \'bawię\' się już długo:

im WIĘCEJ kroków w Indirect Illumination - tym szybciej będzie przeliczał daną scene - nie ma to ŻADNEGO wpływu na jakość renderingu!!!

 

Napisano

To nie s± kroki jako takie. Tak jak przy meshsmoth. Tylko poziomy na jakich ma się odbyć samplowanie. Warto¶ci ujemne powoduj± zwiększenie odległo¶ci pomiędzy próbkami a dodatnie zagęszczenie. Jeżeli dacie rozgraniczenie od -4 do -1 to rozrzucenie próbek nie będzie jednolite. St±d czasami przyspieszenie renderingu. Jeżeli chcecie zwiększyć dokładno¶ć to s± jeszcze dwa parametry clrtreshold i zaraz obok tylko nie pamiętam jak się nazywa. Ten pierwszy odpowiada za powierzchnie płaskie, ten drugi za powierzchnie krzywe:) Dodatkowo można stwierdzić, że polepszenie renderingu daje zwiększenie ilo¶ci odbić dept i ilo¶ci próbek subdivs (czy jako¶ tak). Z tym, że przy większej ilo¶ci odbić trzeba zmiejszyć poziom generowanego efektu bo się scena za bardzo roz¶wietli.:)

Tyle odemnie w temacie VRaya.

Pozdrawiam Bacry

 

Napisano

jakies dziwne rzeczy nie stwierdzam bledow przy GL jesli ktos takowe ma niech wysyla mi te sceny na [email protected] - obejrze sam te ustawienia - podejrzewam ze \"raczki\" wsadza tam gdzie nie powinien :) - jesli pracujecie na wersji demo prosze o zapisanie w mejlu ustawien :)

Napisano

Ja też mam podobny problem z VRayem (pracuję na demie). Mianowicie wcale nie widać efektu GI (jak renderowałem na Brazilu było ok). Znaczy się, przy wysokich First Bounce i Second Bounces dopiero cień się robi przezroczysty i fajne cienie się robią w kątach ścian :). Ale cała scena jest za jasna :(. Za to jeśli zmniejsze te parametry, to scena jest dobrze oświetlona, ale efektu GI jak nie było, tak nie ma...

 

Co powinienem ustawić, żeby wszystko ładnie wyglądało (jak w Brazilu)???

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności