Riddick_MAX Napisano 31 Maj 2006 Napisano 31 Maj 2006 Jaka rozdzielczoś tekstury jest dobra żeby ładnie wyglądało ja uzywam 1280x960 albo 1024x768
jaccunio Napisano 31 Maj 2006 Napisano 31 Maj 2006 ten temat ma jakis sens? nie ma jednej rozdzielczosci tekstury, ktora jest idealna dla kazdej sceny.
zdeno Napisano 31 Maj 2006 Napisano 31 Maj 2006 no to źle używasz, najlepsze są taki w potęgach dwójki o bokach. 2,4,8,16,32,64,128,256,512,1024,2048. Kompy tak mają że takie wielkości optymalnie wykorzystują pamięć. W stillkach nie ma to takiego wielkiego znaczenia, ale jak masz bibliotekę takich textur to możesz łatwo je wykorzystać np. do gierki gdzie rozmiar textur to tzw. wąskie gardło.
Riddick_MAX Napisano 31 Maj 2006 Autor Napisano 31 Maj 2006 Czyli to muszą byc kwadraty! hmm. a jaki rozmiar tekstury zeby w animacjach były wmiare dobre detale?
Riddick_MAX Napisano 31 Maj 2006 Autor Napisano 31 Maj 2006 I np jak robie cyfrówką zdjęcie to jak je obrabiac żeby mialo odpowiednią rozdzielczośc
Riddick_MAX Napisano 31 Maj 2006 Autor Napisano 31 Maj 2006 A To Takie Tricky Dzięki Za Rade!ale Chyba Będe Dalej Ściągać Większość Tekstur Z Neta
piotrek Napisano 31 Maj 2006 Napisano 31 Maj 2006 Edytuj swoje posty zapiast pisać jeden pod drugim. Jeśli chcesz dobre detale, to i tekstura musi duża. A jak duża? Tak, aby były dobre detale. Jeśli masz zbyt duże zdjęcie z niepotrzebnym fragmentem, to można przyciąć.
zdeno Napisano 31 Maj 2006 Napisano 31 Maj 2006 nie muszą być kwadraty. może być 256X1024 czy też 64X512. TAk jak pisałem ma to głównie znaczenie w realtimie, bo renderowanie stillek to komp może korzystać nawet z HDD jako podręcznej pamięci, ale jak już jesteś na początku drogi to możesz swój zbiór textur tworzyć wg. tych zasad. Poczytaj regulamin, edytuj posty tak jak namawiał mój Przedmówca. Kolejne pytania najpierw przemyśl i poszperaj w sieci lub pod F1 (help w prawie każdym programie). Walcz jak lew.
Ania Napisano 1 Czerwiec 2006 Napisano 1 Czerwiec 2006 ktos kiedys powiedzial ze tekstura powinna byc co najmniej dwa razy wieksza od gotowego objektu na obrazku (jesli to stil lub animka), czyli jesli renderujesz, dajmy na to, chomika ktory na renderze ma 500x500 piksli (czli chomik wepchniety do kwadratowego pudelka), to tekstura chomika powinna miec co najmniej 1024x1024.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się