Napisano 31 Maj 200618 l Witam jestem nowy i chciałem prosić o komentarze, uwagi, pomocne rady do tego, co tworze. Jest to mój pierwszy poważny projekt (ogólnie pierwszy projekt też, nie licząc jakiś tutoriali i kilku felg). Render nie należy do moich mocnych stron, zaczynam dopiero przygodę z grafika. Ten projekt powstaje na bazie tutariali dostępnych w sieci ( większość stad :P ). Dobra koniec gadania czas na pokazanie efektów: PS: fele sa tyko dla wizualizacji nic lepszego nie było pod ręką a nad oryginałami musze przysiąść kiedyś :P
Napisano 31 Maj 200618 l ładnie, jest trochę błędów (koło szyb) ale nie mam pojecia jak je poprawić powodzenia - na forum jest silna grupa samochodziarzy teoretyków modelarzy(lol) - pomogą, ja pomogę jak Ci sie to BMWe zepsuje
Napisano 31 Maj 200618 l Biorąc pod uwagę, że to Twoje pierwsze autko - to jest świetne - ja mojego bym nie pokazał, bo się wstydzę :-P... Model wydaje się niezły. Wygląda na to, że wszędzie jest prosto poza rogiem klapy bagarznika - w miejscu łączenia z karoserią - coś nie gra... Poza tym na tylnym zderzaku masz większy chamfer niż na przednim... Pracuj dalej jest nieźle... Nie zapomnij o drzwiach :) Jeśli później nad renderem (narazie jest kiepski) spędzisz tyle samo czasu co nad modelem efekt może być powalający. Pozdrawiam. Powodzenia!
Napisano 31 Maj 200618 l Zgadzam się z dawciem. Jak na początek wymodelowałeś niezłe cacko. Błędy się pojawiają nawet w pracach profesjonalistów, nie? Od tego jesteśmy my, żeby korygować.
Napisano 31 Maj 200618 l Mi wydaje się że miejscami jest ciut krzywo, ale mogę się mylić. Daj siatke to się zobaczy ;) Ogólnie ładnie, podoba mi się, tylko troche sposób przedstawienia (render) jest taki sobie. Pozdro
Napisano 31 Maj 200618 l pracuj pracuj , rób wszystko aby dążyć do perfekcji !! jak narazie to wiesz o co chodzi, ale widać brak doświadczenia. też mam z tym problemy !! ale tylko trening i tysiące zepsutych siatek pozwolą nam dojść do perfekcji ..... również robię bmw 3 tylko, że starszy model.... więc KEEP WORKING.....
Napisano 1 Czerwiec 200618 l Drzwi, bagażnik i klapa z przodu są wycięte jako osobne obiekty, tylko na razie nie wiem jak to uwidocznić ładnie :) Nie wiem za bardzo jak się zabrać za przednie lampy. Chamfer starałem się dobierać tak by pasował do odpowiednika na zdjęciach z którymi się wspomagałem. A co do rendera to musze nad jakimś tutorialem przysiąść ( to co widać to najprostszy render jaki w 3dmax jest dostępny ). PS. jak wyrenderowac siatkę wszystkich obiektów ??
Napisano 1 Czerwiec 200618 l strasznie krzywo, prosimy o siatke, ale jak na pierwszy model to nie najgorzej;) pozdr
Napisano 2 Czerwiec 200618 l Całkiem ładna siatka. Choć miejscami trochę za gęsta, jest trochę niepotrzebnych poly, ale i tak spoko ;)
Napisano 6 Czerwiec 200618 l Jak bedzedzisz usuwal to co jest naprawde nie potrzebne to nic sie z modelom nie stanie. na masce i tylnim nadkolu jest sporo tych zbednych lini.
Napisano 6 Czerwiec 200618 l Ja już na Twoim miejscu zostawiłbym tak jak jest. Bo teraz usówanie to będzie żmudna robota. Poprostu zapamiętaj na przyszłość żeby oszczedzać w poly ;)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto