Skocz do zawartości

Pojazd 3D: BMW M3 2000r.


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Szarak
Napisano

Witam jestem nowy i chciałem prosić o komentarze, uwagi, pomocne rady do tego, co tworze. Jest to mój pierwszy poważny projekt (ogólnie pierwszy projekt też, nie licząc jakiś tutoriali i kilku felg). Render nie należy do moich mocnych stron, zaczynam dopiero przygodę z grafika. Ten projekt powstaje na bazie tutariali dostępnych w sieci ( większość stad :P ). Dobra koniec gadania czas na pokazanie efektów:

 

 

 

23040619jo.jpg

23040620ve.jpg

23040633it.jpg

23040640gh.jpg

 

 

 

 

PS: fele sa tyko dla wizualizacji nic lepszego nie było pod ręką a nad oryginałami musze przysiąść kiedyś :P

  • Odpowiedzi 15
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

ładnie, jest trochę błędów (koło szyb) ale nie mam pojecia jak je poprawić

powodzenia - na forum jest silna grupa samochodziarzy teoretyków modelarzy(lol) - pomogą, ja pomogę jak Ci sie to BMWe zepsuje

Napisano

Biorąc pod uwagę, że to Twoje pierwsze autko - to jest świetne - ja mojego bym nie pokazał, bo się wstydzę :-P...

Model wydaje się niezły. Wygląda na to, że wszędzie jest prosto poza rogiem klapy bagarznika - w miejscu łączenia z karoserią - coś nie gra... Poza tym na tylnym zderzaku masz większy chamfer niż na przednim...

Pracuj dalej jest nieźle... Nie zapomnij o drzwiach :)

 

Jeśli później nad renderem (narazie jest kiepski) spędzisz tyle samo czasu co nad modelem efekt może być powalający.

 

Pozdrawiam. Powodzenia!

Napisano

Zgadzam się z dawciem. Jak na początek wymodelowałeś niezłe cacko. Błędy się pojawiają nawet w pracach profesjonalistów, nie? Od tego jesteśmy my, żeby korygować.

Napisano

Mi wydaje się że miejscami jest ciut krzywo, ale mogę się mylić.

Daj siatke to się zobaczy ;)

Ogólnie ładnie, podoba mi się, tylko troche sposób przedstawienia (render) jest taki sobie.

 

Pozdro

Napisano

pracuj pracuj , rób wszystko aby dążyć do perfekcji !! jak narazie to wiesz o co chodzi, ale widać brak doświadczenia. też mam z tym problemy !! ale tylko trening i tysiące zepsutych siatek pozwolą nam dojść do perfekcji ..... również robię bmw 3 tylko, że starszy model.... więc KEEP WORKING.....

Gość Szarak
Napisano

Drzwi, bagażnik i klapa z przodu są wycięte jako osobne obiekty, tylko na razie nie wiem jak to uwidocznić ładnie :) Nie wiem za bardzo jak się zabrać za przednie lampy. Chamfer starałem się dobierać tak by pasował do odpowiednika na zdjęciach z którymi się wspomagałem. A co do rendera to musze nad jakimś tutorialem przysiąść ( to co widać to najprostszy render jaki w 3dmax jest dostępny ).

 

PS. jak wyrenderowac siatkę wszystkich obiektów ??

Napisano

Całkiem ładna siatka. Choć miejscami trochę za gęsta, jest trochę niepotrzebnych poly, ale i tak spoko ;)

Gość Szarak
Napisano

No niby za gęsto ale jak zacznę wywalać to mi się zdeformuje model

Napisano

Jak bedzedzisz usuwal to co jest naprawde nie potrzebne to nic sie z modelom nie stanie. na masce i tylnim nadkolu jest sporo tych zbednych lini.

Napisano

Ja już na Twoim miejscu zostawiłbym tak jak jest. Bo teraz usówanie to będzie żmudna robota. Poprostu zapamiętaj na przyszłość żeby oszczedzać w poly ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności