Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam jestem nowy i chciałem prosić o komentarze, uwagi, pomocne rady do tego, co tworze. Jest to mój pierwszy poważny projekt (ogólnie pierwszy projekt też, nie licząc jakiś tutoriali i kilku felg). Render nie należy do moich mocnych stron, zaczynam dopiero przygodę z grafika. Ten projekt powstaje na bazie tutariali dostępnych w sieci ( większość stad :P ). Dobra koniec gadania czas na pokazanie efektów:

 

 

 

23040619jo.jpg

23040620ve.jpg

23040633it.jpg

23040640gh.jpg

 

 

 

 

PS: fele sa tyko dla wizualizacji nic lepszego nie było pod ręką a nad oryginałami musze przysiąść kiedyś :P

  • Odpowiedzi 15
  • Wyświetleń 1,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

ładnie, jest trochę błędów (koło szyb) ale nie mam pojecia jak je poprawić

powodzenia - na forum jest silna grupa samochodziarzy teoretyków modelarzy(lol) - pomogą, ja pomogę jak Ci sie to BMWe zepsuje

Napisano

Biorąc pod uwagę, że to Twoje pierwsze autko - to jest świetne - ja mojego bym nie pokazał, bo się wstydzę :-P...

Model wydaje się niezły. Wygląda na to, że wszędzie jest prosto poza rogiem klapy bagarznika - w miejscu łączenia z karoserią - coś nie gra... Poza tym na tylnym zderzaku masz większy chamfer niż na przednim...

Pracuj dalej jest nieźle... Nie zapomnij o drzwiach :)

 

Jeśli później nad renderem (narazie jest kiepski) spędzisz tyle samo czasu co nad modelem efekt może być powalający.

 

Pozdrawiam. Powodzenia!

Napisano

Zgadzam się z dawciem. Jak na początek wymodelowałeś niezłe cacko. Błędy się pojawiają nawet w pracach profesjonalistów, nie? Od tego jesteśmy my, żeby korygować.

Napisano

Mi wydaje się że miejscami jest ciut krzywo, ale mogę się mylić.

Daj siatke to się zobaczy ;)

Ogólnie ładnie, podoba mi się, tylko troche sposób przedstawienia (render) jest taki sobie.

 

Pozdro

Napisano

pracuj pracuj , rób wszystko aby dążyć do perfekcji !! jak narazie to wiesz o co chodzi, ale widać brak doświadczenia. też mam z tym problemy !! ale tylko trening i tysiące zepsutych siatek pozwolą nam dojść do perfekcji ..... również robię bmw 3 tylko, że starszy model.... więc KEEP WORKING.....

Napisano

Drzwi, bagażnik i klapa z przodu są wycięte jako osobne obiekty, tylko na razie nie wiem jak to uwidocznić ładnie :) Nie wiem za bardzo jak się zabrać za przednie lampy. Chamfer starałem się dobierać tak by pasował do odpowiednika na zdjęciach z którymi się wspomagałem. A co do rendera to musze nad jakimś tutorialem przysiąść ( to co widać to najprostszy render jaki w 3dmax jest dostępny ).

 

PS. jak wyrenderowac siatkę wszystkich obiektów ??

Napisano

kilka renderków satki

 

230406113gq.jpg

230406104cm.jpg

23040673zb.jpg

23040666fi.jpg

Napisano

Całkiem ładna siatka. Choć miejscami trochę za gęsta, jest trochę niepotrzebnych poly, ale i tak spoko ;)

Napisano

No niby za gęsto ale jak zacznę wywalać to mi się zdeformuje model

Napisano

Jak bedzedzisz usuwal to co jest naprawde nie potrzebne to nic sie z modelom nie stanie. na masce i tylnim nadkolu jest sporo tych zbednych lini.

Napisano

Ja już na Twoim miejscu zostawiłbym tak jak jest. Bo teraz usówanie to będzie żmudna robota. Poprostu zapamiętaj na przyszłość żeby oszczedzać w poly ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności