Jump to content

sysol

Members
  • Posts

    253
  • Joined

  • Last visited

sysol's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputation

  1. Jak idzie przesiadka? Też mam taki plan, żeby wreszcie przysiąść do blendera po ponad 10 latach w 3ds...Zacząłem coś tam sobie modelować i 2.8 to naprawdę dobry moment do zmiany.
  2. cześć dorzuć siatkę jeszcze bo to wygląda na brak chamfera na krawędzi końca maski, ewentualnie usuń geometrię w masce tam od strony karoserii...
  3. cześć, całkiem ładnie to wygląda, podrzuć tekstury jak możesz do tych bremeńskich budynków i czekam na więcej lotniska!!
  4. pieeekny jest ... wrzucaj screeny z jakiegos engina ...
  5. suuuuuuuppppeeeerrrrr robota ... mam nadzieje, że komisja była tak samo zmiażdzona jak ja ...
  6. Siema, najlepiej jakbyś pokazał tą siatkę roślin jakie masz do optymalizacji byłoby łatwiej powiedzieć czy się da to prosto zoptymalizować... spróbuj np modyfikator prooptimizer gdzie % ustalasz uproszczenie siatki, albo zrób sobie próbę z dobrą teksturą roślin na płasko i do tego jakiś displacement map bo widze, że używasz vraya http://3darch.is.edu/2009/10/23/tutorial-vray-displacement/#more-15 cos w ten motyw ... pozdro T.
  7. sproboj przekonwertowac to do editable patch i potem do ediable poly odrazu i wtedy sproboj dac shell sproboj tez czy np shell in nie bedzie lepszy od shell out albo na odwrot ... i koniecznie wyresetuj polozenie pivota i jeszcze najlepiej reset xform i dopiero wtedy shell proboj ... a nastepnym razem zanim zaczniesz to przemysl siatke ... bo to duzo ulatwia Pozdro T.
  8. mozesz te spline polaczyc w editable splain atached i potem przypisz modyfikator crosssection i na koncu surface ... powinno CI sie to polaczyc ... ale lepiej bedzie na editpoly ... sprawdz sobie przycisk bridge w editable poly np zaznaczasz 2 bordery albo 2 edge i dajesz bridge to CI je polaczy nie musisz robic tak jak pisal Tores ze krawedzie ciagniesz z shiftem :) Pozdro daj znac czy sie udalo !!...
  9. wyglada super ... ogrom pracy daje się zauważyć !!:)
  10. super wyglądają ... zdradź sposób na takie szyby i firanki jeśli to nie tajemnica ...
  11. ten "plain" jest widoczny tylko z 1 strony albo daj jeszcze modyfikator shell co doda CI grubosci albo zaznacz firanke daj modyfikator editable poly potem zaznacz to jako poligon ( cala firanke ) i z editable poly wybierz flip... powinno CI ja odwrocic zebys ja widzial...
  12. przedadziłeś z tym czerwonym rantem na feldze ... zwroc uwage tutaj jest raptem kilka mm czerwonego wydaje mi sie ze tak bedzie lepiej :D ale to w koncu twoja fela hehe !! POWODZENIA w dalszym dlubaniu
  13. dajesz attach na np 3 splinach i potem wybierasz modyfikator cross section i surface i masz to :) a zamiennikiem lofta jest albo sweep albo bevel profile to z modyfikatorow :) Pozdro T.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy