Skocz do zawartości

Postać 3D: pirat (chyba)


Rekomendowane odpowiedzi

Gość demich
Napisano

Ostatnie boje w ramach modelowania glowy:

 

szkice:

pirat_przod.jpgpirat_bok.jpg

 

a oto rezultat + trojgraniasty kapelusz ;]:

pirat.png

 

a tak wygladaja pierwsze proby oteksturowania tego:

pirat-tex.jpg

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

witam,

hmm niezbyt wyrazne te rendery(o ile wogole to rendery;)) nie ze wiele mozna powiedziec. pokaz siatke. moze byc ciekawie:]

Napisano

powinienes trzymac sie edgeloopow. jezeli nie masz zamiaru go animowac to nic nie szkodzi, lepiej jednak nabyc sobie takie przyzwyczajenie. ulatwia zycie:] na twoim miejscu popracowalbym jeszcze troche nad nosem, oczami i broda(troche chyba za bardzo wystaje, no chyba ze taki byl zamiar:)) niemniej jednak jest calkiem niezle. pracuj dalej a bedzie gites;)

Napisano

proporcje brody, nosa i ust moim zdaniem ok (oczywiscie jesli realizm nie byl zamiarem),

render zalosny, sproboj wstawic jakies swiatla, np. jasne zoltawe swiatlo z prawej i niebieskawe slabe swiatlo z lewej, teraz to jakby sama skora sie swiecila

Gość demich
Napisano

Poprawilem usta - po lewej stare po prawej nowe

pirat-noweusta.jpg

 

pirat-noweusta2.jpg

 

Nastepne w kolejnosci sa oczy i luki brwiowe, potem najprawdopodbniej na tapete pojda policzki.

 

 

matti & piksar: wystajacy podbrodek, duza szczeka i garbaty nos byly zamiarem ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności