Napisano 31 Maj 200618 l Ostatnie boje w ramach modelowania glowy: szkice: a oto rezultat + trojgraniasty kapelusz ;]: a tak wygladaja pierwsze proby oteksturowania tego:
Napisano 31 Maj 200618 l witam, hmm niezbyt wyrazne te rendery(o ile wogole to rendery;)) nie ze wiele mozna powiedziec. pokaz siatke. moze byc ciekawie:]
Napisano 31 Maj 200618 l powinienes trzymac sie edgeloopow. jezeli nie masz zamiaru go animowac to nic nie szkodzi, lepiej jednak nabyc sobie takie przyzwyczajenie. ulatwia zycie:] na twoim miejscu popracowalbym jeszcze troche nad nosem, oczami i broda(troche chyba za bardzo wystaje, no chyba ze taki byl zamiar:)) niemniej jednak jest calkiem niezle. pracuj dalej a bedzie gites;)
Napisano 1 Czerwiec 200618 l usta - do poprawy - na tych renderach to wyglada troche jak low poly, szczena zbyt duza (imo). powodzenia
Napisano 1 Czerwiec 200618 l tekstura nie prezentuje sie zbyt dobrze, moze to wina oswietlenia, pozdr
Napisano 1 Czerwiec 200618 l proporcje brody, nosa i ust moim zdaniem ok (oczywiscie jesli realizm nie byl zamiarem), render zalosny, sproboj wstawic jakies swiatla, np. jasne zoltawe swiatlo z prawej i niebieskawe slabe swiatlo z lewej, teraz to jakby sama skora sie swiecila
Napisano 1 Czerwiec 200618 l za dużo jest polygonów na nosie i na podbrudku, można było więcej zaoszczędzić policzki popraw, jak się postarasz to fajna karykatura pirata wyjdzie
Napisano 2 Czerwiec 200618 l Poprawilem usta - po lewej stare po prawej nowe Nastepne w kolejnosci sa oczy i luki brwiowe, potem najprawdopodbniej na tapete pojda policzki. matti & piksar: wystajacy podbrodek, duza szczeka i garbaty nos byly zamiarem ;)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto