Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Ostatnie boje w ramach modelowania glowy:

 

szkice:

pirat_przod.jpgpirat_bok.jpg

 

a oto rezultat + trojgraniasty kapelusz ;]:

pirat.png

 

a tak wygladaja pierwsze proby oteksturowania tego:

pirat-tex.jpg

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

witam,

hmm niezbyt wyrazne te rendery(o ile wogole to rendery;)) nie ze wiele mozna powiedziec. pokaz siatke. moze byc ciekawie:]

Napisano

Siatka:

pirat-siatka1.jpg

Napisano

powinienes trzymac sie edgeloopow. jezeli nie masz zamiaru go animowac to nic nie szkodzi, lepiej jednak nabyc sobie takie przyzwyczajenie. ulatwia zycie:] na twoim miejscu popracowalbym jeszcze troche nad nosem, oczami i broda(troche chyba za bardzo wystaje, no chyba ze taki byl zamiar:)) niemniej jednak jest calkiem niezle. pracuj dalej a bedzie gites;)

Napisano

usta - do poprawy - na tych renderach to wyglada troche jak low poly,

szczena zbyt duza (imo).

powodzenia

Napisano

proporcje brody, nosa i ust moim zdaniem ok (oczywiscie jesli realizm nie byl zamiarem),

render zalosny, sproboj wstawic jakies swiatla, np. jasne zoltawe swiatlo z prawej i niebieskawe slabe swiatlo z lewej, teraz to jakby sama skora sie swiecila

Napisano

za dużo jest polygonów na nosie i na podbrudku, można było więcej zaoszczędzić

policzki popraw, jak się postarasz to fajna karykatura pirata wyjdzie

Napisano

Poprawilem usta - po lewej stare po prawej nowe

pirat-noweusta.jpg

 

pirat-noweusta2.jpg

 

Nastepne w kolejnosci sa oczy i luki brwiowe, potem najprawdopodbniej na tapete pojda policzki.

 

 

matti & piksar: wystajacy podbrodek, duza szczeka i garbaty nos byly zamiarem ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności