Jaskier Napisano 1 Czerwiec 2006 Napisano 1 Czerwiec 2006 Tak jak w temacie... abym mógł potem extrudować ten circle... EDIT: Wiem, że mogę zrobić to inset'em, później poustawiać vertexy i po sprawie, ale ja chce zeby to było prawdziw koło, a nie ja jakiś tam koślun ;)
gomo Napisano 1 Czerwiec 2006 Napisano 1 Czerwiec 2006 spróbuj dać na zaznaczonym poligonie modyfikator spherify
Jaskier Napisano 1 Czerwiec 2006 Autor Napisano 1 Czerwiec 2006 może być, dzięki gomo. Zawsze to jakieś rozwiązanie. Świetnie nie jest ale obiekt prawie nie jest widoczny :), także... . Jeszcze raz dzięki :)
sanki Napisano 1 Czerwiec 2006 Napisano 1 Czerwiec 2006 http://www.scriptspot.com/start.asp?p=download&ID=2432 ten skrypt i opcja untangle, tworzy ngona foremnego tutaj prezentacja http://67.15.36.49/team/Tutorials/lonely_behind/lonely_04.asp
Lis Napisano 1 Czerwiec 2006 Napisano 1 Czerwiec 2006 Ja zawsze robię to tak. 1. wywalam facea 2. Na miejscy face tworze sline circle 3. zamieniam sline na poly 4. łącze z resztą modelu za attacem 5. połanczam 2 części robiąc poligona 6. zaznaczam border i funkca cup i gotowe. I jeszcze obrazeczki http://img70.imageshack.us/img70/9238/face1wb.jpg
Tullaris Napisano 1 Czerwiec 2006 Napisano 1 Czerwiec 2006 też tak robie... circle autogridem na obiekcie, attachować i wywalić face
mietafix Napisano 2 Czerwiec 2006 Napisano 2 Czerwiec 2006 sanki jak zainstalowac ten skrypt do maxa 8?
Master Kiełbaster Napisano 2 Czerwiec 2006 Napisano 2 Czerwiec 2006 you have to do is go to Maxscript / Run Script and select the file
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się