Jump to content

Jaskier

Members
  • Posts

    68
  • Joined

  • Last visited

City (optional)

  • Miasto
    Działdowo

Jaskier's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputation

  1. Jak otrzymać poprzez odpowiednie dodanie światła podobne kolory w narożniku (na obrazku żółty kolor) tak żeby nie było cieni w rogu, chciałem coś na styl cartoonowy żeby właśnie tam był jeden kolor... Any suggestions? I taki cień lekki, niezbyt ciemny... Czytałem o oświetlaniu scen ale moje próby były niezbyt owocodajne ;p. Właśnie dlatego piszę. Repondez sil vu pleeeee ;) Sth like this: Tak schematycznie obrazując moją wizję...
  2. Zrobiłem coś takiego: To moje pierwsze próby z materiałami, więc proszę o wyrozumiałość, zioms ;) 1. Co robić aby do 3ds maxa po exporcie i znowu importowaniu modelu z blendera spowrotem był to taki sam model, bez żadnego smootha jakiś dodatkowych edgów? 2. Jeszcze co do tego tutka Ani. Jak Ty w Blenderze zaznaczasz edga i potem loop tak jak to zrobiłaś z podstawą ciałka ślimaka?? A tutaj los paprikos: Small update, enjoy;):
  3. Pytanie do blenderowców: korzystacie z tych 3 obiektów które są utworzone przy każdej nowej scenie? box-swiatlo-kamera?? bo ja to wywalam, nipotrzebne chyba EDIT: przestawiam select mode na lewy przycisk myszy, ale po ponownym odpaleniu blendera znowu sie przestawia... jak zapisać te i inne opcje na zawsze?
  4. Wszystko fajnie dzięki Ania, tomala i ETA za pomoc, tylko ja nie mogę importować mojej sceny w 3ds do blendera ani nawet jak wyexportuję do obj... Co jest?
  5. Taa... tylko jak zaznaczać te szwy na modelu? Bo ja tylko umiem zaznaczać face'y w modyfikatorze i jadę dalej... nie znam tego sposobu? Może jakiś tutek?
  6. Siedzę teraz po uszy w teksturce tego zwierza. Papryczka mała okey, poszła w miarę bezproblemowo, jednak jak pociąłem wg swojego pomysłu paprikeatera to wyszedł KOSMOS! :) Zobaczyłem, przezegnałem sie i myslalem jak na tych puzlach namalowac teksture :o... Wiem, że trzeba umiejętnie rozmieścić 'szwy' na modelu żeby dobrze się malowało, to prawda? Pomoże ktoś? Wrzucam siatkę obu obiektów... nielot: dzięki za info reflectvision: thx, podziałało;)
  7. może jednak zostawię ten rig na później, dużo później... Próbowałem UNWRAPA UVW i wyszło coś dziwnego: Jak widać bez mesh smootha wszystko ładnie gra ale potem coś dzieje się z teksturką. Mógłby ktoś z Was mi to wyjaśnić? EDIT: Jeszcze mi sie przypomniało. Czy ważne jest w jakiej kolejności robi sie rigowanie modelu i teksturowanie? Chodzi mi dokładnie o to, czy jak już nałożę teksturę a potem zriguję model to czy tekstura mi sie nie rozkraczy??
  8. Dla mnie bomba!! Brawo zacepnik
  9. No dobrze, powoli... To są oddzielne obiekty (obydwa editable poly i mam w nich mesh smooth i mam je powyłączać??)
  10. Mam taki właśnie obiekt jak widać wyżej. Chcę otrzymać teksturę tylko nie bardzo się na tym znam. Jeśli ktoś ma jakiś pomysł to bardzo bym prosił ;).
  11. Cosik tam dodałem do papryczki, ale mam problem z jej małymi przyjaciółmi. Otóż nie chcę modelować każdej z osobna bo to czasochłonne. Wie ktoś jak je zrigować? Jeśli ktoś ma pod ręką tutorial to bardzo proszę :D. Każda cenna rada, bądź krytyka mile widziana! POZDRAWIAM JASKIER A no i obrazek... byłbym zapomniał, tutaj:
  12. Witam wszystkich! Mam problem z dobrym przycięciem referek, które pochodzą z tego tutka: http://forums.cgsociety.org/showthread.php?f=43&t=156460&page=1&highlight=car+modeling+tutorial Jak to zrobić aby można było rozpocząć modelowanie?
  13. Dzięki za rady! Stworzę na nowo projekt tego ludzika i pozmieniam trochę tak jak sugerujecie POZDRO
  14. Robię logo do celów komercyjnych, wykorzystałem w nim czcionkę [deejay supreme, która jest w pełni darmowa-->http://www.fontfinder.ws/6427/Deejay-Supreme.html] Czcionka ta skład się z samych obrazków. Oto jeden z nich (btw to ten który umiescilem na logo): Shot at 2007-08-13 Pytanie moje dot. czy ktoryś z widocznych powyzej obrazkow jest zastrzeżony, ktoregos nie moge wykorzystac do zrobienia logo?
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy