Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Tak jak w temacie... abym mógł potem extrudować ten circle...

 

qeqeqeqe9dy.jpg

 

EDIT: Wiem, że mogę zrobić to inset'em, później poustawiać vertexy i po sprawie, ale ja chce zeby to było prawdziw koło, a nie ja jakiś tam koślun ;)

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

spróbuj dać na zaznaczonym poligonie modyfikator spherify

Napisano
  • Autor

może być, dzięki gomo. Zawsze to jakieś rozwiązanie. Świetnie nie jest ale obiekt prawie nie jest widoczny :), także... . Jeszcze raz dzięki :)

Napisano

Ja zawsze robię to tak.

1. wywalam facea

2. Na miejscy face tworze sline circle

3. zamieniam sline na poly

4. łącze z resztą modelu za attacem

5. połanczam 2 części robiąc poligona

6. zaznaczam border i funkca cup

i gotowe.

 

I jeszcze obrazeczki

face1wb.jpg

http://img70.imageshack.us/img70/9238/face1wb.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności