boowa Napisano 29 Sierpień 2003 Napisano 29 Sierpień 2003 mam pytanko... czy ktos z was próbował zrobić kiedyś efekt Bullet Time czy jak to sie tam nazywa.... tłumaczę o co biega: jest animacja pękającej szklanki, rozbryzguje się szkło i woda. kamera robi shorta i w pewnym momencie zaczyna się obracać wkoło pękającego objektu gdy on jest zatrzymany w czasie..... występuje problem zatrzymania particles, które nie chcą niestety stanąć... czy jedyne wyjście to ustawienie n-tej liczby kamer i montaż? czy ktoś z Was potrafi mi pomóc? pozdrawiam
giorgione Napisano 29 Sierpień 2003 Napisano 29 Sierpień 2003 Ja próbowałem zrobic kiedyś takie efekcik -ale kompletnie nie wyszło :( - przykro mi nie pomogę:( Giorgione
dr Ug Napisano 29 Sierpień 2003 Napisano 29 Sierpień 2003 Hmm... zrobienie tego za pomoca kilkunastu kamer, a pozniej zmontowanie w video post byloby bardziej \"realistyczne\":) Lekkie skoki sprawilyby wrazenie fizycznie kreconego filmu. Oczywiscie przy zalozeniu, ze scena bedzie foto-realistyczna. :)
Arnet Napisano 3 Wrzesień 2003 Napisano 3 Wrzesień 2003 dlugo myslalem nad tym zagadnieniem i niestety oprocz jeden bardzo drastycznej metody nic nie wpadlo mi do baniaka... mianowicie... urywek w ktorym nastepuje zwolnienie akcji wyrenderowac z predkoscia np 150/200 na sekunde na calyej drugosci urywka... a nastepnie cale to ujecie rozciahnac przy montarzu do predkosci 25 klatek na sek, co w efekcie da nam kilka sekund filmu w mocno zwolnionym tempie... lub cos w tym stylu... no ale oczywiscie to jest realne do wykonania zakladajac ze jedna klatka bezie sie renderowac w nie wiecej niz 3-4 min... wtedy rendering caly zajmie ze dwa dni.... a jesli dluzej.. no to chyba nie ma sensu
Arnet Napisano 7 Wrzesień 2003 Napisano 7 Wrzesień 2003 boowa, i jak? wymysliles cos w tym temacie??? bo cholernie ciekawi mnie jakby to rozwiazac... racjonalnie
VGT Napisano 7 Wrzesień 2003 Napisano 7 Wrzesień 2003 Originally posted by Tomkju Zapytajcie gości od Matrixa:D Goście od Matrix\'a zrobili to właśnie tak jak wspomniał Drug. :) Pewnie to główny powód dla którego wspomniał, że będzie bardziej \"realistycznie\". :D
sbx Napisano 11 Wrzesień 2003 Napisano 11 Wrzesień 2003 - zaznacz te particle - wejdz do menu->tools->Snapshot - w \"clone method\" zaznacz \"mesh\" a dalej to juz wedlug swojej inwencji tworczej - napewno sobie poradzisz to wszystko :)
kamis16 Napisano 22 Wrzesień 2003 Napisano 22 Wrzesień 2003 Witam. A moze zrobisz to za pomoca skryptu. Widzialem nawet go tu gdzies... Nazywal sie \"BulletTime\" - jak sie nie myle... Powodzenia... Pozdrawiam :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się