Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

mam pytanko...

 

czy ktos z was próbował zrobić kiedyś efekt Bullet Time czy jak to sie tam nazywa....

 

tłumaczę o co biega:

jest animacja pękającej szklanki, rozbryzguje się szkło i woda. kamera robi shorta i w pewnym momencie zaczyna się obracać wkoło pękającego objektu gdy on jest zatrzymany w czasie.....

 

występuje problem zatrzymania particles, które nie chcą niestety stanąć...

 

czy jedyne wyjście to ustawienie n-tej liczby kamer i montaż? czy ktoś z Was potrafi mi pomóc?

 

pozdrawiam

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 2,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ja próbowałem zrobic kiedyś takie efekcik -ale kompletnie nie wyszło :( - przykro mi nie pomogę:(

 

Giorgione

Napisano

Hmm... zrobienie tego za pomoca kilkunastu kamer, a pozniej zmontowanie w video post byloby bardziej \"realistyczne\":)

 

Lekkie skoki sprawilyby wrazenie fizycznie kreconego filmu. Oczywiscie przy zalozeniu, ze scena bedzie foto-realistyczna. :)

Napisano

dlugo myslalem nad tym zagadnieniem i niestety oprocz jeden bardzo drastycznej metody nic nie wpadlo mi do baniaka... mianowicie... urywek w ktorym nastepuje zwolnienie akcji wyrenderowac z predkoscia np 150/200 na sekunde na calyej drugosci urywka... a nastepnie cale to ujecie rozciahnac przy montarzu do predkosci 25 klatek na sek, co w efekcie da nam kilka sekund filmu w mocno zwolnionym tempie... lub cos w tym stylu... no ale oczywiscie to jest realne do wykonania zakladajac ze jedna klatka bezie sie renderowac w nie wiecej niz 3-4 min... wtedy rendering caly zajmie ze dwa dni.... a jesli dluzej.. no to chyba nie ma sensu

Napisano

boowa, i jak? wymysliles cos w tym temacie??? bo cholernie ciekawi mnie jakby to rozwiazac... racjonalnie

Napisano
Originally posted by Tomkju

Zapytajcie gości od Matrixa:D

 

Goście od Matrix\'a zrobili to właśnie tak jak wspomniał Drug. :) Pewnie to główny powód dla którego wspomniał, że będzie bardziej \"realistycznie\". :D

Napisano

- zaznacz te particle

- wejdz do menu->tools->Snapshot

- w \"clone method\" zaznacz \"mesh\"

 

a dalej to juz wedlug swojej inwencji tworczej - napewno sobie poradzisz

 

to wszystko :)

Napisano

Witam. A moze zrobisz to za pomoca skryptu. Widzialem nawet go tu gdzies... Nazywal sie \"BulletTime\" - jak sie nie myle... Powodzenia... Pozdrawiam :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.