Skocz do zawartości

Bardziej reaslistyczny wyglą.... HELP ME ;]


Gość BiX

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!!

 

Zaczne od tego, że jest to mój pierwszy model więc proszę o wyrozumiałość :)

 

Ok, teraz przejde do sedna sprawy. Wymodelowałem mój pierwszy model i chodzi o to jak i jaką texture nałożyć albo co zrobić, żeby nie wyglądał jak zabawka.. :(

Oto obecna postac modelu (bez kabiny):

statek26wf.jpg

 

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

jakims tam ekspertem od real renderu nie jestem ale postaram sie troche pomóc, a wiec na obiekty od modelu ponakładaj UVW map, bo jest porozciągana, do materiału dodaj bump, ustaw swiatło, render(wogle w czym renderenujesz?) moze HDRI, tło jakies i zobaczymy co dalej :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak go tak troszke "ubrudzić"?? Tak żeby nie był taki czyściutki...

 

P.S

Działam na max 7 i renderuje tym co dał na max :) Czyli beż rzadnych dodatkowych plugów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylne usterzenie za duże , wlot powietrza za mały i zasłonięty , wylot jest chyba przesunięty(ogień) , ogień za duży - powinien to być ostrosłup zabarwiony na niebiesko raczej.Sam model jest za symetryczny. Powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cały czas go dopieszczam itd.. Dzięki za uwagi. Na dzień dzisiejszy:

 

starship13qo.jpg

 

Zmienie wloty powietrza i ogień dziś jeszcze ;]

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności