Gość BiX Napisano 3 Czerwiec 2006 Share Napisano 3 Czerwiec 2006 Witam!! Zaczne od tego, że jest to mój pierwszy model więc proszę o wyrozumiałość :) Ok, teraz przejde do sedna sprawy. Wymodelowałem mój pierwszy model i chodzi o to jak i jaką texture nałożyć albo co zrobić, żeby nie wyglądał jak zabawka.. :( Oto obecna postac modelu (bez kabiny): Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JunioR Napisano 3 Czerwiec 2006 Share Napisano 3 Czerwiec 2006 jakims tam ekspertem od real renderu nie jestem ale postaram sie troche pomóc, a wiec na obiekty od modelu ponakładaj UVW map, bo jest porozciągana, do materiału dodaj bump, ustaw swiatło, render(wogle w czym renderenujesz?) moze HDRI, tło jakies i zobaczymy co dalej :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrek Napisano 3 Czerwiec 2006 Share Napisano 3 Czerwiec 2006 Sama tekstura nie załatwi sprawy - podstawa to odpowiednie shadery i oświetlenie. Poczytaj najlepiej tutki o tym, bo w jednym poście ciężko wytłumaczyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość BiX Napisano 3 Czerwiec 2006 Share Napisano 3 Czerwiec 2006 A jak go tak troszke "ubrudzić"?? Tak żeby nie był taki czyściutki... P.S Działam na max 7 i renderuje tym co dał na max :) Czyli beż rzadnych dodatkowych plugów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zeus32 Napisano 3 Czerwiec 2006 Share Napisano 3 Czerwiec 2006 tylne usterzenie za duże , wlot powietrza za mały i zasłonięty , wylot jest chyba przesunięty(ogień) , ogień za duży - powinien to być ostrosłup zabarwiony na niebiesko raczej.Sam model jest za symetryczny. Powodzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość BiX Napisano 4 Czerwiec 2006 Share Napisano 4 Czerwiec 2006 Cały czas go dopieszczam itd.. Dzięki za uwagi. Na dzień dzisiejszy: Zmienie wloty powietrza i ogień dziś jeszcze ;] Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AGmakonts Napisano 4 Czerwiec 2006 Share Napisano 4 Czerwiec 2006 poczytaj o unwrapie, w nim rozłozysz siatke całego obiektu na teksturze i będziesz mół ładnie zamalować wszystkie elemety, musisz dodać rysy na krawedziach, zabrudzenia w rogach itp, cały syf rozmieszczaj logicznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się