Napisano 3 Czerwiec 200618 l Witam!! Zaczne od tego, że jest to mój pierwszy model więc proszę o wyrozumiałość :) Ok, teraz przejde do sedna sprawy. Wymodelowałem mój pierwszy model i chodzi o to jak i jaką texture nałożyć albo co zrobić, żeby nie wyglądał jak zabawka.. :( Oto obecna postac modelu (bez kabiny): Pozdrawiam!
Napisano 3 Czerwiec 200618 l jakims tam ekspertem od real renderu nie jestem ale postaram sie troche pomóc, a wiec na obiekty od modelu ponakładaj UVW map, bo jest porozciągana, do materiału dodaj bump, ustaw swiatło, render(wogle w czym renderenujesz?) moze HDRI, tło jakies i zobaczymy co dalej :]
Napisano 3 Czerwiec 200618 l Sama tekstura nie załatwi sprawy - podstawa to odpowiednie shadery i oświetlenie. Poczytaj najlepiej tutki o tym, bo w jednym poście ciężko wytłumaczyć.
Napisano 3 Czerwiec 200618 l A jak go tak troszke "ubrudzić"?? Tak żeby nie był taki czyściutki... P.S Działam na max 7 i renderuje tym co dał na max :) Czyli beż rzadnych dodatkowych plugów.
Napisano 3 Czerwiec 200618 l tylne usterzenie za duże , wlot powietrza za mały i zasłonięty , wylot jest chyba przesunięty(ogień) , ogień za duży - powinien to być ostrosłup zabarwiony na niebiesko raczej.Sam model jest za symetryczny. Powodzenia.
Napisano 4 Czerwiec 200618 l Cały czas go dopieszczam itd.. Dzięki za uwagi. Na dzień dzisiejszy: Zmienie wloty powietrza i ogień dziś jeszcze ;] Pozdrawiam!
Napisano 4 Czerwiec 200618 l poczytaj o unwrapie, w nim rozłozysz siatke całego obiektu na teksturze i będziesz mół ładnie zamalować wszystkie elemety, musisz dodać rysy na krawedziach, zabrudzenia w rogach itp, cały syf rozmieszczaj logicznie
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto