Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Mam u siebie skrypt który działa wyłącznie pod 3ds Max 5. Ostatnio przesiadłem się na 3ds Max 8 i okazało się, że wyskakuje błąd (brak klasy dla "weld spinner"?).

 

Czy na forum znajdzie się osoba, która wytłumaczy mi na czym polegają różnice w składni, budowie języka skryptowego dla kolejnych wersji Maxa. Czy można "łatwo" dostosować ten skrypt do wymagań wersji 8? Jeśli tak na czym polega taka procedura, czy jest pracochłonna?

 

 

Sam skrypt nie jest nadmiernie rozbudowany. Podejrzewam, że doświadczony programista bez problemu znajdzie i poprawi błąd lub błędy.

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Jesli chodzi o roznice miedzy kolejnymi wersjami to najlepiej zajrzec do dokumentacji.

 

Mozesz napisac co to za skrypt albo wrzucic go na forum? Wtedy bedzie najlatwiej stwierdzic co nie dziala. Moze skrypt wykorzystuje jakies rozszerzenia max scriptu?

Napisano

Postaram się to zrobić w ciągu kilku najbliższych dni Lechoo. Niestety w chwili obecnej nie mam dostępu do mojego komputera.

 

Zamierzałem wrzucić ten skrypt "na pamięć" przed wyjazdem, lecz na śmierć zapomniałem...

 

Dziękuje za odpowiedz!

 

Pozdrawiam,

Bobo

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności