Wray Napisano 3 Czerwiec 2006 Napisano 3 Czerwiec 2006 Mam u siebie skrypt który działa wyłącznie pod 3ds Max 5. Ostatnio przesiadłem się na 3ds Max 8 i okazało się, że wyskakuje błąd (brak klasy dla "weld spinner"?). Czy na forum znajdzie się osoba, która wytłumaczy mi na czym polegają różnice w składni, budowie języka skryptowego dla kolejnych wersji Maxa. Czy można "łatwo" dostosować ten skrypt do wymagań wersji 8? Jeśli tak na czym polega taka procedura, czy jest pracochłonna? Sam skrypt nie jest nadmiernie rozbudowany. Podejrzewam, że doświadczony programista bez problemu znajdzie i poprawi błąd lub błędy.
lechoo Napisano 3 Czerwiec 2006 Napisano 3 Czerwiec 2006 Jesli chodzi o roznice miedzy kolejnymi wersjami to najlepiej zajrzec do dokumentacji. Mozesz napisac co to za skrypt albo wrzucic go na forum? Wtedy bedzie najlatwiej stwierdzic co nie dziala. Moze skrypt wykorzystuje jakies rozszerzenia max scriptu?
Wray Napisano 3 Czerwiec 2006 Autor Napisano 3 Czerwiec 2006 Postaram się to zrobić w ciągu kilku najbliższych dni Lechoo. Niestety w chwili obecnej nie mam dostępu do mojego komputera. Zamierzałem wrzucić ten skrypt "na pamięć" przed wyjazdem, lecz na śmierć zapomniałem... Dziękuje za odpowiedz! Pozdrawiam, Bobo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się