Jump to content

Niekompatybilność skryptu... jak?


Wray

Recommended Posts

Mam u siebie skrypt który działa wyłącznie pod 3ds Max 5. Ostatnio przesiadłem się na 3ds Max 8 i okazało się, że wyskakuje błąd (brak klasy dla "weld spinner"?).

 

Czy na forum znajdzie się osoba, która wytłumaczy mi na czym polegają różnice w składni, budowie języka skryptowego dla kolejnych wersji Maxa. Czy można "łatwo" dostosować ten skrypt do wymagań wersji 8? Jeśli tak na czym polega taka procedura, czy jest pracochłonna?

 

 

Sam skrypt nie jest nadmiernie rozbudowany. Podejrzewam, że doświadczony programista bez problemu znajdzie i poprawi błąd lub błędy.

Link to comment
Share on other sites

Jesli chodzi o roznice miedzy kolejnymi wersjami to najlepiej zajrzec do dokumentacji.

 

Mozesz napisac co to za skrypt albo wrzucic go na forum? Wtedy bedzie najlatwiej stwierdzic co nie dziala. Moze skrypt wykorzystuje jakies rozszerzenia max scriptu?

Link to comment
Share on other sites

Postaram się to zrobić w ciągu kilku najbliższych dni Lechoo. Niestety w chwili obecnej nie mam dostępu do mojego komputera.

 

Zamierzałem wrzucić ten skrypt "na pamięć" przed wyjazdem, lecz na śmierć zapomniałem...

 

Dziękuje za odpowiedz!

 

Pozdrawiam,

Bobo

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy