L_Devil Napisano 4 Czerwiec 2006 Napisano 4 Czerwiec 2006 Spójrzcie na to: Przed zastosowaniem MeshSmooth: Po zastosowaniu Meshsmooth: (i drugi przykład) Przed: Po: Skąd się biorą te błędy? Jak im przeciwdziałać?
KLICEK Napisano 4 Czerwiec 2006 Napisano 4 Czerwiec 2006 mi to wyglada na rozszczepione vertexy - tools > weld na rozszczepionych po 2gie jezeli pracujesz na editable poly uzywaj jego modulu do wygladzania siatki a nie mesh smootha przestazale narzedzie ;) mozesz tez uzyc tuuuuuuuuurbo smooth najszybszy z dotychczasowych, najnowszy algorytm wygladzania i wyswietlania. powodzenia
gomo Napisano 4 Czerwiec 2006 Napisano 4 Czerwiec 2006 Może masz gdzieś podwójne krawędzie? Spróbój dać weld vertex z 0,001 treshold
L_Devil Napisano 4 Czerwiec 2006 Autor Napisano 4 Czerwiec 2006 Tak, okazało się że Vertexy były rozczepione, weld zmniejszył ich liczbę o 10, ale to nic a nic nie pomogło
KLICEK Napisano 4 Czerwiec 2006 Napisano 4 Czerwiec 2006 wywal fejsy miedzy sciankami ktore laczyles w srodku obiektu na 99 % masz fejsy ktorych nie usunales przed weldem skasuj je i bedzie dobrze
DaveBorck Napisano 4 Czerwiec 2006 Napisano 4 Czerwiec 2006 Klicek dobrze gada Ale możliwe że jeszcze którąś ze ścianek masz flipniętą, zobacz normalne.
L_Devil Napisano 19 Czerwiec 2006 Autor Napisano 19 Czerwiec 2006 (sorry, że dopiero teraz odpisuję) Wielkie dzięki Klicek, dokładnie to było przyczyną ;)
Rekomendowane odpowiedzi