Posted June 4, 200618 yr Spójrzcie na to: Przed zastosowaniem MeshSmooth: Po zastosowaniu Meshsmooth: (i drugi przykład) Przed: Po: Skąd się biorą te błędy? Jak im przeciwdziałać?
June 4, 200618 yr mi to wyglada na rozszczepione vertexy - tools > weld na rozszczepionych po 2gie jezeli pracujesz na editable poly uzywaj jego modulu do wygladzania siatki a nie mesh smootha przestazale narzedzie ;) mozesz tez uzyc tuuuuuuuuurbo smooth najszybszy z dotychczasowych, najnowszy algorytm wygladzania i wyswietlania. powodzenia
June 4, 200618 yr Author Tak, okazało się że Vertexy były rozczepione, weld zmniejszył ich liczbę o 10, ale to nic a nic nie pomogło
June 4, 200618 yr wywal fejsy miedzy sciankami ktore laczyles w srodku obiektu na 99 % masz fejsy ktorych nie usunales przed weldem skasuj je i bedzie dobrze
June 4, 200618 yr Klicek dobrze gada Ale możliwe że jeszcze którąś ze ścianek masz flipniętą, zobacz normalne.
June 19, 200618 yr Author (sorry, że dopiero teraz odpisuję) Wielkie dzięki Klicek, dokładnie to było przyczyną ;)