Jump to content

wczytanie swf w konretne miejsce?


FlooX

Recommended Posts

witam.

Mam do Was 2 pytania.

 

1. Jak wczytać swf w konkretne miejsce (x:40 y:50) ? uzywam MovieClipLoadera, i zawsze ustawiam konkretny level, ale tym razem mam mały swf (zawsze robilem kazdy tej samej wielkosci) i chce go wczytac w okreslone miejsce. Jak to zrobić ?

 

2. Jak wczytam swfa przy użyciu MovieClipLoadera to jak go potem z niego "odczytać" znaczy wyczyścić to co wczesniej załadowałem. myslalem nad parametrem _visible, ale da sie całkowicie usunąc to co zaladowalem ??

 

mam nadzieje że rozumiecie o co mi chodzi :P ?

pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 5
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Najpierw zastosuj Loadmovie i załaduj swf-a do targetu a nie na warstwę a potem jak chcesz go rozładować to zastosuj unload movie albo jak kto woli załaduj w jego do tego samego targetu(czyli movieclipu) inny pusty swf i voila

Najlepiej będzie jak w ładowanym pliku swf będziesz miał movieclipa w którym będzie cala scena, bo jak ładujesz taką scenę to ten movie clip będzie wyrównywany do lewego górnego rogu.

powodzenia

Link to comment
Share on other sites

1. mozesz rownie dobrze stworzyc skryptowo movie clip, do niego zaladowac swfa i i ustawic jego pozycje za pomoca

np.

 

_root.createEmptyMovieClip("nazwaklipu", glebokosc(czyli warstwa 0 najnizej) );

_root.nazwaklipu.loadMovie(nazwaTwojegoSWFa);

nazwaklipu._x = 40;

nazwaklipu._y = 50;

 

2. visible - sluzy tylko do chowania elementu, czyli staje sie niewidoczny (cos w stylu alpha)

a tak jak powiedzial DaveBorck unLoad jest dobrym rozwiazaniem

Link to comment
Share on other sites

dzięki, z pierwszym sobie poradziłem, wczytałem tam gdzie chciałem.

 

ale z rozładowaniem pliku mam problem, poszukałem w helpie tej funkcji unloadMovie i ok. napisałem kod taki:

 

//stworzyłem tego MCL zeby zaladowac sobie swf
var wgrywacz:MovieClipLoader = new MovieClipLoader();
//wiadomo o co chodzi ;)
wgrywacz.loadClip("home.swf",50);

//i kod do buttona który ma rozładować swfa
kontaktBtn.onRelease = function() {
unloadMovie("home.swf");
}

i nie działa :( a najlepsze to że swf sie w ogole juz nie ładuje..

 

jak to zrobić ?

Link to comment
Share on other sites

//stworzyłem tego MCL zeby zaladowac sobie swf
var wgrywacz:MovieClipLoader = new MovieClipLoader();
wgrywacz.loadClip("home.swf",50);
}

var wgrywacz? czemu var? po co? co to ma na celu? po co komplikujesz sobie zycie?

 

 

 

mi takie cos dziala(przed sekunda zrobilem) :

 

this.createEmptyMovieClip("tutajLaduj", 2);

this.tutajLaduj.loadMovie("test.swf");

tutajLaduj._x = 40;

tutajLaduj._y = 50;

this.button_btn.onRelease = function() {

unloadMovie(tutajLaduj);

};

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy