himek Napisano 7 Czerwiec 2006 Napisano 7 Czerwiec 2006 Witam Was drodzy forumowicze. Jesli temat sie juz pojawil... wybaczcie -- szukam po necie informacji o programie 3ds max --- lecz nie sa to tutoriale... Zalezy mi na opisach poszczegolnych funkcji, dzialania programu itp z typowo technicznego pkt widzenia. Chodzi mi o jakies wzory, definicje dotyczace np. rozlozenia tekstury, wyswietlania obiektow w viewporcie - cos na zasadzie algorytmicznego opisu no wszystko co pomoze mi w sposob doglebny opisac ten program - jesli macie jakies linki, wyklady itp -- prosze o ujawnienie sie w tym watku :) Pisze do pracy inz opis tego progsa... ale ciezko idzie szukanie materialow zeby opisac dana rzecz w inzynierskim stylu a nie -- wciskam to i wtedy sie .... rozumiecie :) WILEKIE DZIEKI P.s Chodzi mi o opis programu od jego warstwy programowej.... np -- typowo techniczna charakterystyka -- nie koniecznie uzytkowa ;)
piotrek Napisano 7 Czerwiec 2006 Napisano 7 Czerwiec 2006 Takie rzeczy się w 3dsmaxie nie różnią od innych programów. A są przecież dostępne książki opisujące grafikę właśnie od strony matematycznej. Tytułu nie podam, ale widziałem w księgarniach takie pozycje.
owca Napisano 7 Czerwiec 2006 Napisano 7 Czerwiec 2006 Również dołączam się do prośby himka. Chętnie bym o tym poczytał. Najlepiej po polsku. Jeśli ktoś zna tytuły jakichś książek, stron itp. to proszę o podanie.
himek Napisano 7 Czerwiec 2006 Autor Napisano 7 Czerwiec 2006 ja mam ksiazke OpenGL programowanie gier... nieby sa opisane podstawowe operacje na macierzach itp -- ale to sa typowe standardy.. w zasadzie mintrill masz racje -- bo to sa algorytmy ktore ktos juz kiedys wymyslil... i max to taka nakladka na to wszytsko.... + jakies usprawnienia -- ale jak uzywasz np algorytmu phonga -- to nie wymyslili go goscie z autodesk tylko postarali sie aby dobrze go uzywac i szybko przetwarzac... ale mimo to -- jak ktos cos ma ciekawego -- to ladowac tutaj:)
Sir Valeq Napisano 8 Czerwiec 2006 Napisano 8 Czerwiec 2006 Specyfikacja formatu 3ds może dać kilka cennych informacji.
Lis Napisano 8 Czerwiec 2006 Napisano 8 Czerwiec 2006 kilka ogólnych wykładów http://www.ii.uj.edu.pl/~strug/dydakt2004-2005.html
himek Napisano 11 Czerwiec 2006 Autor Napisano 11 Czerwiec 2006 zdecydowanie polecam :D ciekawie napisane i mysle ze przydatne :) --- http://grafika.iinf.polsl.gliwice.pl/Instrukcje.aspx
flesz_gordon Napisano 12 Czerwiec 2006 Napisano 12 Czerwiec 2006 jej..i idz tu sobie na grafike komp hehe wkuwanie definicji i wzorów? ja pierdziele...
himek Napisano 12 Czerwiec 2006 Autor Napisano 12 Czerwiec 2006 powiem ci ze mialem grafike na 2roku -- nie bardzo mnie te wyklady cieszyly -- sama tragicznie przekazywana teoria..... powaga --- same kruczki ktore w kazdym sofcie sa zaimplementowane od 100lat i sa malo wazne -- to co zamiescilem moze sie przydac -- jest tam pare ciekawych zdanek :) --- jak sie obronie z projektu -- to moze cos tutaj wrzuce -- oczywiscie zachecam do wklejania jakichs ciekawych linkow lub refleksi :P :D
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się