Skocz do zawartości

3ds z technicznego pkt widzenia -- help :)


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam Was drodzy forumowicze. Jesli temat sie juz pojawil... wybaczcie -- szukam po necie informacji o programie 3ds max --- lecz nie sa to tutoriale... Zalezy mi na opisach poszczegolnych funkcji, dzialania programu itp z typowo technicznego pkt widzenia. Chodzi mi o jakies wzory, definicje dotyczace np. rozlozenia tekstury, wyswietlania obiektow w viewporcie - cos na zasadzie algorytmicznego opisu no wszystko co pomoze mi w sposob doglebny opisac ten program - jesli macie jakies linki, wyklady itp -- prosze o ujawnienie sie w tym watku :) Pisze do pracy inz opis tego progsa... ale ciezko idzie szukanie materialow zeby opisac dana rzecz w inzynierskim stylu a nie -- wciskam to i wtedy sie .... rozumiecie :) WILEKIE DZIEKI

 

 

P.s

 

Chodzi mi o opis programu od jego warstwy programowej.... np -- typowo techniczna charakterystyka -- nie koniecznie uzytkowa ;)

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Takie rzeczy się w 3dsmaxie nie różnią od innych programów. A są przecież dostępne książki opisujące grafikę właśnie od strony matematycznej. Tytułu nie podam, ale widziałem w księgarniach takie pozycje.

Napisano

Również dołączam się do prośby himka. Chętnie bym o tym poczytał. Najlepiej po polsku. Jeśli ktoś zna tytuły jakichś książek, stron itp. to proszę o podanie.

Napisano

ja mam ksiazke OpenGL programowanie gier... nieby sa opisane podstawowe operacje na macierzach itp -- ale to sa typowe standardy.. w zasadzie mintrill masz racje -- bo to sa algorytmy ktore ktos juz kiedys wymyslil... i max to taka nakladka na to wszytsko.... + jakies usprawnienia -- ale jak uzywasz np algorytmu phonga -- to nie wymyslili go goscie z autodesk tylko postarali sie aby dobrze go uzywac i szybko przetwarzac... ale mimo to -- jak ktos cos ma ciekawego -- to ladowac tutaj:)

Napisano

powiem ci ze mialem grafike na 2roku -- nie bardzo mnie te wyklady cieszyly -- sama tragicznie przekazywana teoria..... powaga --- same kruczki ktore w kazdym sofcie sa zaimplementowane od 100lat i sa malo wazne -- to co zamiescilem moze sie przydac -- jest tam pare ciekawych zdanek :) --- jak sie obronie z projektu -- to moze cos tutaj wrzuce -- oczywiscie zachecam do wklejania jakichs ciekawych linkow lub refleksi :P :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności