Napisano 7 Czerwiec 200618 l Witam Was drodzy forumowicze. Jesli temat sie juz pojawil... wybaczcie -- szukam po necie informacji o programie 3ds max --- lecz nie sa to tutoriale... Zalezy mi na opisach poszczegolnych funkcji, dzialania programu itp z typowo technicznego pkt widzenia. Chodzi mi o jakies wzory, definicje dotyczace np. rozlozenia tekstury, wyswietlania obiektow w viewporcie - cos na zasadzie algorytmicznego opisu no wszystko co pomoze mi w sposob doglebny opisac ten program - jesli macie jakies linki, wyklady itp -- prosze o ujawnienie sie w tym watku :) Pisze do pracy inz opis tego progsa... ale ciezko idzie szukanie materialow zeby opisac dana rzecz w inzynierskim stylu a nie -- wciskam to i wtedy sie .... rozumiecie :) WILEKIE DZIEKI P.s Chodzi mi o opis programu od jego warstwy programowej.... np -- typowo techniczna charakterystyka -- nie koniecznie uzytkowa ;)
Napisano 7 Czerwiec 200618 l Takie rzeczy się w 3dsmaxie nie różnią od innych programów. A są przecież dostępne książki opisujące grafikę właśnie od strony matematycznej. Tytułu nie podam, ale widziałem w księgarniach takie pozycje.
Napisano 7 Czerwiec 200618 l Również dołączam się do prośby himka. Chętnie bym o tym poczytał. Najlepiej po polsku. Jeśli ktoś zna tytuły jakichś książek, stron itp. to proszę o podanie.
Napisano 7 Czerwiec 200618 l Autor ja mam ksiazke OpenGL programowanie gier... nieby sa opisane podstawowe operacje na macierzach itp -- ale to sa typowe standardy.. w zasadzie mintrill masz racje -- bo to sa algorytmy ktore ktos juz kiedys wymyslil... i max to taka nakladka na to wszytsko.... + jakies usprawnienia -- ale jak uzywasz np algorytmu phonga -- to nie wymyslili go goscie z autodesk tylko postarali sie aby dobrze go uzywac i szybko przetwarzac... ale mimo to -- jak ktos cos ma ciekawego -- to ladowac tutaj:)
Napisano 8 Czerwiec 200618 l kilka ogólnych wykładów http://www.ii.uj.edu.pl/~strug/dydakt2004-2005.html
Napisano 11 Czerwiec 200618 l Autor zdecydowanie polecam :D ciekawie napisane i mysle ze przydatne :) --- http://grafika.iinf.polsl.gliwice.pl/Instrukcje.aspx
Napisano 12 Czerwiec 200618 l jej..i idz tu sobie na grafike komp hehe wkuwanie definicji i wzorów? ja pierdziele...
Napisano 12 Czerwiec 200618 l Autor powiem ci ze mialem grafike na 2roku -- nie bardzo mnie te wyklady cieszyly -- sama tragicznie przekazywana teoria..... powaga --- same kruczki ktore w kazdym sofcie sa zaimplementowane od 100lat i sa malo wazne -- to co zamiescilem moze sie przydac -- jest tam pare ciekawych zdanek :) --- jak sie obronie z projektu -- to moze cos tutaj wrzuce -- oczywiscie zachecam do wklejania jakichs ciekawych linkow lub refleksi :P :D
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto