Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam Was drodzy forumowicze. Jesli temat sie juz pojawil... wybaczcie -- szukam po necie informacji o programie 3ds max --- lecz nie sa to tutoriale... Zalezy mi na opisach poszczegolnych funkcji, dzialania programu itp z typowo technicznego pkt widzenia. Chodzi mi o jakies wzory, definicje dotyczace np. rozlozenia tekstury, wyswietlania obiektow w viewporcie - cos na zasadzie algorytmicznego opisu no wszystko co pomoze mi w sposob doglebny opisac ten program - jesli macie jakies linki, wyklady itp -- prosze o ujawnienie sie w tym watku :) Pisze do pracy inz opis tego progsa... ale ciezko idzie szukanie materialow zeby opisac dana rzecz w inzynierskim stylu a nie -- wciskam to i wtedy sie .... rozumiecie :) WILEKIE DZIEKI

 

 

P.s

 

Chodzi mi o opis programu od jego warstwy programowej.... np -- typowo techniczna charakterystyka -- nie koniecznie uzytkowa ;)

  • Odpowiedzi 9
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Takie rzeczy się w 3dsmaxie nie różnią od innych programów. A są przecież dostępne książki opisujące grafikę właśnie od strony matematycznej. Tytułu nie podam, ale widziałem w księgarniach takie pozycje.

Napisano

Również dołączam się do prośby himka. Chętnie bym o tym poczytał. Najlepiej po polsku. Jeśli ktoś zna tytuły jakichś książek, stron itp. to proszę o podanie.

Napisano
  • Autor

ja mam ksiazke OpenGL programowanie gier... nieby sa opisane podstawowe operacje na macierzach itp -- ale to sa typowe standardy.. w zasadzie mintrill masz racje -- bo to sa algorytmy ktore ktos juz kiedys wymyslil... i max to taka nakladka na to wszytsko.... + jakies usprawnienia -- ale jak uzywasz np algorytmu phonga -- to nie wymyslili go goscie z autodesk tylko postarali sie aby dobrze go uzywac i szybko przetwarzac... ale mimo to -- jak ktos cos ma ciekawego -- to ladowac tutaj:)

Napisano
  • Autor

powiem ci ze mialem grafike na 2roku -- nie bardzo mnie te wyklady cieszyly -- sama tragicznie przekazywana teoria..... powaga --- same kruczki ktore w kazdym sofcie sa zaimplementowane od 100lat i sa malo wazne -- to co zamiescilem moze sie przydac -- jest tam pare ciekawych zdanek :) --- jak sie obronie z projektu -- to moze cos tutaj wrzuce -- oczywiscie zachecam do wklejania jakichs ciekawych linkow lub refleksi :P :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności