Napisano 10 Czerwiec 200618 l Hejka wam! Dziś chciałem wam zaprezentować moją pierwszą animacje w maxiku.. (mój soft to max w ver. 7) Jako, że jestem początkujący (od miesiąca się bawie maxem) to proszę o troszke wyrozumiałosci. :) Filmik trwa ponad jedną minutke, zajmuje prawie 7MB i jest do ściągnięca poniżej: http://rapidshare.de/files/22698938/agent.wmv.html Celem było poznanie troszke bardziej kości i ich animowaniu.. Niestety nie za baardzo mi to wyszło ale jeszcze wszystko przedemną. Całość razem z renderem zrobiłem w 10H. Pozdrawiam!!
Napisano 10 Czerwiec 200618 l REWELACJA! muzyka jest niesamowita twojego autorstwa!! gdybym robił taką muze to bym juz sie nie bawił w animacje tylko w MTV! ps Moleling tez zarombisty pozdr ps 2 zartuje :)
Napisano 10 Czerwiec 200618 l Wow, to ty zrobiłeś tą muzykę? a myślałem że to The Prodigy: "Fire starter" ;) animacja kiepściutka, modeling leży... całość 10 h - no cóż, widać... popracuj nad podstawami...
Napisano 10 Czerwiec 200618 l stary dobry jesteś mistrzu Molelingu :) masz błąd w creditach :D:D... heh animacja jakoś taka mało ambitna :/... niewiele tego jest.
Napisano 10 Czerwiec 200618 l Dobbre, jest początek rozwinięcie moment krytyczny i zakończenie. Wszysko czego filmowi akcji trzeba, choć osobiście dodał bym jeszcze wątek romnatyczny. Mógłbys wtedy dodać na końcu jeszcze jeden zaskakujący napis: Wątek romantyczny Macieja Jur ;) PS:a tak poważniej to sie nie obraź, tylko klikaj, czytaj i obserwuj ... w 10h nie robi się Animacji, co najwyżej animarnie lub animatnie.
Napisano 11 Czerwiec 200618 l Muzy nei robiłem bo to jest firestarter ;d taki wałek w creatach.. ;) No wiem, ze w 10H sie nie robi animacji.. Teraz zaczołem robić nową już tak bardziej na powaznie ;) Nie wiem kiedy skończe ale skończe i dam tu żebyście mieli kontrast :) Pozdro!
Napisano 11 Czerwiec 200618 l ee ja pamietam ze po miesiacu zabawy maxem to nawet nie wiedzialem co to sa kosci, wiec nawet. Ale co sobie posluchalem to moje ;P