Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Hejka wam!

Dziś chciałem wam zaprezentować moją pierwszą animacje w maxiku.. (mój soft to max w ver. 7) Jako, że jestem początkujący (od miesiąca się bawie maxem) to proszę o troszke wyrozumiałosci. :)

Filmik trwa ponad jedną minutke, zajmuje prawie 7MB i jest do ściągnięca poniżej:

http://rapidshare.de/files/22698938/agent.wmv.html

Celem było poznanie troszke bardziej kości i ich animowaniu.. Niestety nie za baardzo mi to wyszło ale jeszcze wszystko przedemną.

Całość razem z renderem zrobiłem w 10H.

Pozdrawiam!!

• Odpowiedzi 12
  • Wyświetleń 1,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

REWELACJA! muzyka jest niesamowita twojego autorstwa!! gdybym robił taką muze to bym juz sie nie bawił w animacje tylko w MTV!

ps Moleling tez zarombisty

pozdr

ps 2 zartuje :)

Napisano

Wow, to ty zrobiłeś tą muzykę?

a myślałem że to The Prodigy: "Fire starter" ;)

animacja kiepściutka, modeling leży...

całość 10 h - no cóż, widać...

popracuj nad podstawami...

Napisano

stary dobry jesteś mistrzu Molelingu :)

masz błąd w creditach :D:D...

heh animacja jakoś taka mało ambitna :/... niewiele tego jest.

Napisano

Dobbre, jest początek rozwinięcie moment krytyczny i zakończenie.

Wszysko czego filmowi akcji trzeba, choć osobiście dodał bym jeszcze wątek romnatyczny.

Mógłbys wtedy dodać na końcu jeszcze jeden zaskakujący napis:

Wątek romantyczny

Macieja Jur ;)

PS:a tak poważniej to sie nie obraź, tylko klikaj, czytaj i obserwuj ... w 10h nie robi się Animacji, co najwyżej animarnie lub animatnie.

Napisano

Muzy nei robiłem bo to jest firestarter ;d taki wałek w creatach.. ;) No wiem, ze w 10H sie nie robi animacji.. Teraz zaczołem robić nową już tak bardziej na powaznie ;) Nie wiem kiedy skończe ale skończe i dam tu żebyście mieli kontrast :)

Pozdro!

Napisano