Napisano 10 Czerwiec 200618 l Mam pytanie... Jaka jest roznica miedzy meshsmooth'em a turbosmooth'em? Jesli w modelu potrzebuje jakiegos smootha to zawsze uzywam turbosmootha, bo nawet z iterations ustawionym na 2 szybciej obraca mi sie w viewportach niz z meshsmooth na 1. Czyli widac matematycznie jest prostrzy od meshsmootha, procek przy nim nie steka tak bardzo - a moze zalezy to od karty graficznej? A jesli chodzi o efekt? Wlasciwie taki sam, nawet lepszy - widac bez renderu juz gdzie mam jakies artefakty, bo siatka jest bardzo gesta i wiem gdzie sie wykszywia tak jak nie trzeba. Wniosek z tego taki, ze turbosmooth jest lepszy. Ale wszyscy uzywaja meshsmooth'a jednak... Ktos wyjasni o co chodzi?
Napisano 10 Czerwiec 200618 l Jeśli Turbosmoth jest lepszy i szybszy, to po prostu go używaj :) Wszyscy używają meshsmotha? No nie wiem, w starszych wersjach maxa nie było TS, więc tylko w nowych tutkach będzie używany TurboSmoth.
Napisano 10 Czerwiec 200618 l :D ja używam meshsmootha bo w turtialach się tylko na niego natknąłem :).. a jeszcze nie przeeksperymentowałem wszystkiego co sie dąło na własnej skórze... ale podpisuje sie do wniosku, że mesh smooth jest bardziej rozpowszechniony, turbosmooth jest chyba jakimś nowszym rozwiązaniem :/... heh też chętnie wysłucham opinii 'biegłych' :D
Napisano 10 Czerwiec 200618 l Meshsmooth ma rzeczywiście wiecej opcji min kilka trybów wygładzania satki, możliwość edycji siatki na różnych poziomach wygładzenia. Turbosmooth jest jednak wyraźnie szybszy przy wysokich subdivide, aczkolwiek wielokrotnie mi kaszani siatke prze animacji (czasem można to obejść dająć pod niego modyfikator edit poly)
Napisano 11 Czerwiec 200618 l fakt że jak sie użyje modyfikatora cloth, morpher czy psyhique to sie potrafi zkaszanić... ale jest sporo szybszy a inne opcje wygładzania w mesh smoothie można o kant dupy potłuc :P
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto