Napisano 11 Czerwiec 200618 l http://www.max3d.pl/tut.php?id=63 W tym tutorialu jest napisane aby skasowac polowe i zrobic instance, żeby jak modyfikuje jedna polowe twarzy, druga sama sie modyfikuje. Wciskam shift i robie Move. Wybieram create instance. Teraz zamieniam jedna polowe w editable poly i ekstruduje dowolna sciane. W drugiej bryle nic sie nie zmienia. Gdzie popełniam błąd?
Napisano 11 Czerwiec 200618 l A odpowiadając na pytanie zawarte w tytule to jest kilka rodzajów klonu: 1. Copy - zwyczajne kopiowanie elementu 2. Instance - klonowanie właściwe, czyli zmieniając jeden z obiektów, zmieniasz inne 3. Reference - sprawia, że zmiany dokonywane na oryginale są widoczne na kopiach, natomiast modyfikacje kopii nie wpływają na oryginał i na resztę To tak w ramach teorii do praktyki :D
Napisano 12 Czerwiec 200618 l Autor Zrobiłem ten instance, jak teraz moge polaczyc oba obiekty? Attach nie działa
Napisano 13 Czerwiec 200618 l A powinien. Spróbuj po konwersji do Editable Mesh'a zaznaczyć punkty na skraju i z zaznaczonym Attach przeciągnąć je na punkty drugiej połówki. Mi zadziałało...
Napisano 13 Czerwiec 200618 l zeby attach zadzialal obiekty nie moga byc juz instancjami, albo convert to editable poly jedna z nich, albo guziczek make unique pod stosem modyfikacji w bocznym panelu
Napisano 10 Listopad 200618 l Niech mi ktoś powie, dlaczego u mnie nie działa instance? najpierw convertuj do editable poly, a potem zrób kopie typu instance po tym też nie działa. Po kopii instance, modyfikując jeden obiekt, drugi w ogóle się nie zmienia. O co tu chodzi? Przy array instance też nie działa
Napisano 10 Listopad 200618 l uff, sorry, już instance mi działa :) Problem w tym, że skalowałam obiekt a nie zmieniałam jego wilkość w parametrach.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto