Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

http://www.max3d.pl/tut.php?id=63

 

W tym tutorialu jest napisane aby skasowac polowe i zrobic instance, żeby jak modyfikuje jedna polowe twarzy, druga sama sie modyfikuje. Wciskam shift i robie Move. Wybieram create instance. Teraz zamieniam jedna polowe w editable poly i ekstruduje dowolna sciane. W drugiej bryle nic sie nie zmienia. Gdzie popełniam błąd?

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 4,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

A odpowiadając na pytanie zawarte w tytule to jest kilka rodzajów klonu:

 

1. Copy - zwyczajne kopiowanie elementu

2. Instance - klonowanie właściwe, czyli zmieniając jeden z obiektów, zmieniasz inne

3. Reference - sprawia, że zmiany dokonywane na oryginale są widoczne na kopiach, natomiast modyfikacje kopii nie wpływają na oryginał i na resztę

 

To tak w ramach teorii do praktyki :D

Napisano

A powinien. Spróbuj po konwersji do Editable Mesh'a zaznaczyć punkty na skraju i z zaznaczonym Attach przeciągnąć je na punkty drugiej połówki. Mi zadziałało...

Napisano

zeby attach zadzialal obiekty nie moga byc juz instancjami, albo convert to editable poly jedna z nich, albo guziczek make unique pod stosem modyfikacji w bocznym panelu

Napisano

Niech mi ktoś powie, dlaczego u mnie nie działa instance?

 

najpierw convertuj do editable poly, a potem zrób kopie typu instance

 

po tym też nie działa. Po kopii instance, modyfikując jeden obiekt, drugi w ogóle się nie zmienia. O co tu chodzi? Przy array instance też nie działa

Napisano

uff, sorry, już instance mi działa :) Problem w tym, że skalowałam obiekt a nie zmieniałam jego wilkość w parametrach.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności