pioootras Napisano 13 Czerwiec 2006 Napisano 13 Czerwiec 2006 Jak mam ustawic vraya zeby nie robil mi duzego renderu wnetrza np 3dni tylko jedna nocke. Przewaznie musialem ograniczac sie do wielkosci wizualizacji (i to bardzo mocno np. 1000x750dpi) lub ograniczenie polegalo na znacznym zmniejszeniu jakosci, czyli realizm wizualizacji tez padal w tym momencie. Nie wiem moze cos zle ustawiam, a moze to wina zbyt malej ilosci ramu? (mam maxa7, PIV 3,2Ghz,512ramu).
xeav Napisano 13 Czerwiec 2006 Napisano 13 Czerwiec 2006 Jak mam ustawic vraya zeby nie robil mi duzego renderu wnetrza np 3dni tylko jedna nocke. hehe, takie ustawienia to ma maxwell :) pokaż ustawienia rendera
pioootras Napisano 13 Czerwiec 2006 Autor Napisano 13 Czerwiec 2006 podaj maila to Ci wysle ustawienia, bo nie wiem jak tu wrzucucic jpg o tych rozmiarach
dream_arts Napisano 13 Czerwiec 2006 Napisano 13 Czerwiec 2006 A ma któś może takie ustawienia do Final rendera :):) bo jak renderowalem animacje dymu na rozdzielczości HDTV to trwało to 25h
Marcin Napisano 13 Czerwiec 2006 Napisano 13 Czerwiec 2006 Co to za wnętrze i czym oświetlone (jeśli vraylight to pokaz ich ustawienia)? Problem moze także być w materiałach jakie użyłeś, je także przedstaw. pokaż jeszcze ustawienia Irradiance Map bo to jest jedno z ważniejszych rzeczy Dream_arts - prosze, o takie rzeczy pytaj w stosownych działach. Stworzenie wątku z pytaniem to nie taki męczący wysiłek.
pioootras Napisano 13 Czerwiec 2006 Autor Napisano 13 Czerwiec 2006 Marcin: to jest wnetrze hali sportowej. Jest jedno swiatlo vrayowe o natezeniu 8 i subdiv: 20. Ustawienia irradience map zamiescilem na stronce,a co do materialow to faktycznie moze wlasnie od tego, jest parkiet z dosc sporymi odbiciami i siatka rozwieszona na scianie (zrobiona z opacity)...
Marcin Napisano 13 Czerwiec 2006 Napisano 13 Czerwiec 2006 nie ma tam ustawień irradiance mapy albo mam coś z gałkami ;] ale o ile jest ustawiona na medium i nie zwiekszałes zbytnio hsph oraz "Calc...." to ok natomiast z materiałami jest inna bajka, jesli juz stosujesz opacity (czego vray nie lubi to w mapie "bitmap" zmniejsz jak najbardziej parametr blur (standard to chyba 1.0) troche przyspiesza to rendering bo nie wykozystywane są wtedy Transparent levels ktore troche sie gryzą (dobra metoda dla drzewek z liśćmi z opacity)
pioootras Napisano 13 Czerwiec 2006 Autor Napisano 13 Czerwiec 2006 Przepraszam... rzeczywiscie nie wrzucilem irradience map...w takim razie teraz wrzucam...
pioootras Napisano 13 Czerwiec 2006 Autor Napisano 13 Czerwiec 2006 A co do ustawien to odnosze sie do strony Nie wiem jak kolega uzyskal taki efekt w 11h przy rozdzielczosci 8000x4500dpi ????
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się