Skocz do zawartości

Afterfall (Burzuazja)


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Mysle ze warto tutaj zapostowac, kiedys te forum bylo kopalnia wiedzy a teraz sie nic nie dzieje... ciekawa sprawa z Afterfallem

 

Unigine Corp., twórcy wysokiej jakości silnika graficznego – Unigine, oraz Intoxicate Interactive podpisały umowę dotyczącą tego silnika. Umowa jest na tyle sprzyjająca dla Intoxicate Interactive, że młodzi deweloperzy nie muszą w chwili obecnej ponosić żadnych opłat i mogą skupić się na tworzeniu gry. Autorzy Unigine kładą nacisk zarówno na potrzebę współpracy z młodymi i innowacyjnymi grupami deweloperskimi, jak i na oferowanie rozwiązań middleware’owych dla dużych renomowanych firm. Na decyzję Unigine Corp. miała wpływ profesjonalna jakość pracy w Intoxicate Interactive, która to właśnie ukończyła stadium przedprodukcyjne swojej pierwszej gry – Afterfall. Silnik Unigine zostanie użyty zarówno do stworzenia wersji demonstracyjnej Afterfall, jak i do produkcji pełnej wersji gry.

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Damy rade. Dostalismy 2 letni support Unigine, mamy aktualizacje do kazdej wersji ze zrodlami, oficjalnie engine wychodzi za miesiac-dwa, my mamy mozliwosc testowania i pomagania Korporacji Unigine. My i Unigine na tym zyskamy, my mozemy zrobic to co chcemy: DEMO, a Unigine dostanie nasze tutki, bugreporty i optymalizacje.

 

Naprawde polecam ten engine: jestem w 100% pewny ze za kilka miesiecy bedzie to jeden z bardziej znanych silnikow na swiecie. I taka uwaga: bedzie drozec ;)

 

Pozdrawiam serdecznie!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności