Sala3D Posted June 19, 2006 Share Posted June 19, 2006 No mam problem robie samochod na podstawie tego tutka: http://forums.cgsociety.org/showthread.php?t=156460&page=1&pp=15 Wszystko ladnie ale gdy zrobilem nadkola (shift+przeciagniecie edgesow) to te nowe poly zrobily mi sie takie zflatciale (jagby flat). Gdzie moge znalezc narzedzie kturym moglbym to zmienic? Zamiescilbym fotke ale skonczyl mi sie limit w neo-shitcie. Help! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lukasz_D Posted June 19, 2006 Share Posted June 19, 2006 mozesz pokazac ... ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
vv3k70r Posted June 19, 2006 Share Posted June 19, 2006 limit? (wlasnie mi kumpel wyjasnil co to jest) ale jaj, na adsl limity tam sa? no to juz jest kuriozum swiatowe, na swiecie ponad 200 panstw a w jednym limity na dslach porobili, i to za takie pieniadze, ale jaj :) araby o mniejsze rzeczy wysadzaja sie razem ze spolkami naftowymi :) zeby czlowiek neimogl samochodu obejrzec bo limit jakis ma, skandal... jak nie mam sklerozy to bylo w PL jakies SDI bylo keidys i limitow nei mialo a cene nawet przyzwoita... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sala3D Posted June 20, 2006 Author Share Posted June 20, 2006 Znalazlem rozwiazanie w 3ds max 8 jest taka opcja.Trzeba zaznaczyc element to bedzie dostepna w menu "modify".Ta opcja to "polygon properties" tam sie okresla takie grupy cieniowania "smoothing". Co do neo-shitu to przez pare miesiecy moglem ssac do oporu ale to bylo zbyt piekne i sie skonczylo :( Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts