Skocz do zawartości

Układy współrzędnych


Gość 100lec

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, problem banalny ale jakos nie moge sie doszukac, a mianowicie gdzie zmienia sie uklady wspolrzednych? Mam max'a 8. Jestem poczatkujacy wiec prosze sie nie dziwic :)

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Witam ja także jestem początkujący , zastanawiam się tylko o jaką zmiane układu ci chodzi ?? szczerze mówiąc to pierwszy raz słyszę. wiem że morzesz sobie pozmieniac widoki opcje co ma być wyświetlane czy ma być włączona perspektywa odległości itp. Objaśnij dokładniej być morze pomoge......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi Ci o to: "Trzymasz" sobie obiekt a mozesz go przesuwac tylko w osi X a chciałbys przesuwac w Y ale bez puszczania go, to klikasz F5, F6, F7, F8 - nigdy nie wiem który za którą oś odpowiada :P

 

A jeśli chodzi Ci o to aby np "środek cięzkosci" wynieśc np w inny punkt obiektu niz to jest standardowo, to : Hirarchy > Pivot> Affect Pivot Only no i sobie juz ustawiasz te osie współrzędnych

 

W sumie nie wiem czy o to Ci chodzi :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chodzi mi o zmiane ukladu wspolrzednych, wzgeldem ktorego bede dokonywac wszystkich transformacji, tzn. jak mam zmienic, zebym np. obracal obiektem wzgledem jego lokalnego ukladu wspolrzednych a nie globalnego. Mam nadzieje ze teraz mowie troche jasniej ;) jak dalej nie wiadomo o co chodzi to postaram sie inaczej

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×