Napisano 20 Czerwiec 200618 l Moje pytanie dotyczy napisu wykonanego w 3ds max 6. Wykonałem scenę i stworzyłem tam pewien text poprzez polecenie Create - spline - text. Oczywiście nadałem mu odpowiednią grupość modyfikując go bevelem. Utworzony napis zanimowałem razem z całością sceny (kilka innych obiektów porusza się razem z napisem, ale niezależnie od niego). Okazało się jednak, że już po ustawieniu animacji muszę zmienić treść wcześniej zrobionego napisu. I tu klops. Nie wiem jak to zrobić. Oczywiście najłatwiej byłoby wpisać nowy text tak, żeby ten istniejący zmienił się we właściwy - ale nie wiem niestety, czy jest to możliwe, a jeśli tak to jak to zrobić. Próbowałem zaznaczjąc text szukać jakiejś zakładki w Modifiers, ale nie mam tam już ani bevel, ani extrude. Czy jest jakiejś wyjście z tej sytuacji. Zaznaczam, że dopiero początkuje w o obsłudze 3ds max. dzięki za ewentualną pomoc
Napisano 20 Czerwiec 200618 l jezeli go przekonwertowales to juz nie wrocisz do edycji tekstu... pozdr
Napisano 20 Czerwiec 200618 l No właśnie. Jeśli zrobiłeś z niego editable poly to zapomnij o jakiejkolwiek edycji. Najlepszje rozwiązanie: 1. Zrób text 2. Sklonuj go przez refference 3. Dodaj do klona modyfikator extrude i wszystkie inne bylebyś go nie zamieniał na poly 4. Teraz modyfikując orygunalny text modyfikujesz text w klonie
Napisano 20 Czerwiec 200618 l jest jeszcze jedno rozwiazanie: instalujesz maxa 8 i mapujesz animacje z jednego obiektu na drugi;) afair w 6 tego nie ma:(
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto