Skocz do zawartości

Adobe i Google


adek

Rekomendowane odpowiedzi

Adobe podpisuje wieloletnia umową dystrybucyjna z Google. Adobe i Google współpracują nad udostępnieniem paska narzędziowego Google Toolbar w oprogramowaniu Macromedia Shockwave Player oraz innych produktach firmy Adobe.

 

 

 

 

San Jose, Kalifornia, 23 czerwca 2006 r. - Firma Adobe poinformowała o podpisaniu z Google Inc. wieloletniej umowy dotyczącej dystrybucji paska narzędziowego Google Toolbar z różnymi produktami Adobe. W ramach umowy Adobe i Google umożliwią pobieranie paska Google Toolbar razem z oprogramowaniem Adobe Macromedia Shockwave® Player. Google Toolbar będzie oferowany jako część instalacji programu Shockwave Player w przeglądarce Internet Explorer do systemu Windows. W przyszłości, zgodnie z warunkami umowy, Google Toolbar będzie również dostępny w ramach instalacji innych produktów firmy Adobe.

 

Odtwarzacz Macromedia Shockwave Player, który pobrało już ponad 200 mln użytkowników, stała się standardem odtwarzania multimediów dostępnych w Internecie. Jest on udostępniany bezpłatnie i pozwala korzystać za pośrednictwem przeglądarki WWW z interaktywnych treści internetowych, takich jak gry, prezentacje biznesowe, rozrywka i materiały reklamowe. Shockwave Player jest pobierany setki tysięcy razy dziennie — jest on już zainstalowany w ponad 55% komputerów stacjonarnych z dostępem do Internetu. Więcej informacji na ten temat można znaleźć pod adresem http://www.adobe.com/products/shockwaveplayer/.

 

Google Toolbar to bezpłatny moduł dodający w przeglądarce internetowej pole wyszukiwania Google, dzięki czemu użytkownicy mają dostęp do tej funkcji z każdej strony internetowej. Zawiera on także nowe możliwości, które zwiększają efektywność wyszukiwania, takie jak natychmiastowe podpowiedzi pojawiające się w trakcie wypełniania pola wyszukiwania, sprawdzanie pisowni i blokowanie wyskakujących okienek. Można go również dostosować do swoich potrzeb, dodając przyciski do ulubionych stron internetowych. Więcej informacji na ten temat można znaleźć pod adresem toolbar.google.com.

 

„Firmy Adobe i Google, liderzy w swoich segmentach rynku, powinny wspólnie dążyć do ułatwienia użytkownikom dostępu do wiedzy i informacji” — powiedział Shantanu Narayen, prezes i dyrektor ds. operacyjnych w firmie Adobe. „Nasi klienci będą mogli korzystać z wydajnego i wygodnego narzędzia Google Toolbar, zaś popularność i zasięg technologii Adobe przyczynią się do zwiększenia liczby użytkowników produktów Google. Oczekujemy, że umowa spowoduje znaczne zwiększenie przychodów Adobe w następnych latach”.

 

„Wśród klientów firmy Adobe są najinteligentniejsi, najbardziej entuzjastyczni użytkownicy Internetu. Sądzimy więc, że z zadowoleniem przyjmą oni Google Toolbar, który pozwoli korzystać z wydajnej przeglądarki Google na wszystkich stronach internetowych” — powiedział Omid Kordestani, wiceprezes ds. sprzedaży globalnej i rozwoju w firmie Google. „Adobe i Google łączą siły, aby ułatwiać klientom szybkie przeszukiwanie wciąż rosnącej liczby źródeł danych i znajdowanie ważnych informacji”.

 

Warunki finansowe umowy nie zostały ujawnione. Wynikający z zawarcia tej umowy szacunkowy wzrost przychodów w roku finansowym 2006 został uwzględniony w celach finansowych na 2006 r. przedstawionych przez firmę Adobe 15 czerwca 2006 r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności