Napisano 24 Czerwiec 200618 l Adobe podpisuje wieloletnia umową dystrybucyjna z Google. Adobe i Google współpracują nad udostępnieniem paska narzędziowego Google Toolbar w oprogramowaniu Macromedia Shockwave Player oraz innych produktach firmy Adobe. San Jose, Kalifornia, 23 czerwca 2006 r. - Firma Adobe poinformowała o podpisaniu z Google Inc. wieloletniej umowy dotyczącej dystrybucji paska narzędziowego Google Toolbar z różnymi produktami Adobe. W ramach umowy Adobe i Google umożliwią pobieranie paska Google Toolbar razem z oprogramowaniem Adobe Macromedia Shockwave® Player. Google Toolbar będzie oferowany jako część instalacji programu Shockwave Player w przeglądarce Internet Explorer do systemu Windows. W przyszłości, zgodnie z warunkami umowy, Google Toolbar będzie również dostępny w ramach instalacji innych produktów firmy Adobe. Odtwarzacz Macromedia Shockwave Player, który pobrało już ponad 200 mln użytkowników, stała się standardem odtwarzania multimediów dostępnych w Internecie. Jest on udostępniany bezpłatnie i pozwala korzystać za pośrednictwem przeglądarki WWW z interaktywnych treści internetowych, takich jak gry, prezentacje biznesowe, rozrywka i materiały reklamowe. Shockwave Player jest pobierany setki tysięcy razy dziennie — jest on już zainstalowany w ponad 55% komputerów stacjonarnych z dostępem do Internetu. Więcej informacji na ten temat można znaleźć pod adresem http://www.adobe.com/products/shockwaveplayer/. Google Toolbar to bezpłatny moduł dodający w przeglądarce internetowej pole wyszukiwania Google, dzięki czemu użytkownicy mają dostęp do tej funkcji z każdej strony internetowej. Zawiera on także nowe możliwości, które zwiększają efektywność wyszukiwania, takie jak natychmiastowe podpowiedzi pojawiające się w trakcie wypełniania pola wyszukiwania, sprawdzanie pisowni i blokowanie wyskakujących okienek. Można go również dostosować do swoich potrzeb, dodając przyciski do ulubionych stron internetowych. Więcej informacji na ten temat można znaleźć pod adresem toolbar.google.com. „Firmy Adobe i Google, liderzy w swoich segmentach rynku, powinny wspólnie dążyć do ułatwienia użytkownikom dostępu do wiedzy i informacji” — powiedział Shantanu Narayen, prezes i dyrektor ds. operacyjnych w firmie Adobe. „Nasi klienci będą mogli korzystać z wydajnego i wygodnego narzędzia Google Toolbar, zaś popularność i zasięg technologii Adobe przyczynią się do zwiększenia liczby użytkowników produktów Google. Oczekujemy, że umowa spowoduje znaczne zwiększenie przychodów Adobe w następnych latach”. „Wśród klientów firmy Adobe są najinteligentniejsi, najbardziej entuzjastyczni użytkownicy Internetu. Sądzimy więc, że z zadowoleniem przyjmą oni Google Toolbar, który pozwoli korzystać z wydajnej przeglądarki Google na wszystkich stronach internetowych” — powiedział Omid Kordestani, wiceprezes ds. sprzedaży globalnej i rozwoju w firmie Google. „Adobe i Google łączą siły, aby ułatwiać klientom szybkie przeszukiwanie wciąż rosnącej liczby źródeł danych i znajdowanie ważnych informacji”. Warunki finansowe umowy nie zostały ujawnione. Wynikający z zawarcia tej umowy szacunkowy wzrost przychodów w roku finansowym 2006 został uwzględniony w celach finansowych na 2006 r. przedstawionych przez firmę Adobe 15 czerwca 2006 r.
Napisano 26 Czerwiec 200618 l Jezeli wymysla jak umiescic przegladarke na papierze toaletowym to mozesz byc pewien ze zawita w Twoim domu taki papier:)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto