Skocz do zawartości

3dsmax --> zbrush --> 3dsmax + displacement


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Tak jak w tytule. Zrobiłem sobie model 3d potem go do zbrusha wrzuciłęm i tam sobie porzeźbiłem wypaliłem displace (który zresztą strasznie dziwnie wyglądał) i wrzuciłęm na czysto wypaloną mapke do slotu displace (używam vray'a). I wielka pupa bo beznadziejnie to wygląda :( jakieś rady? przeglądałem forum zbrusha ale nic tam nie znalazlem. Czy może trzeba coś zaznaczyć w zbrushu/maxie żeby to dobrze wyglądało?:) czekam na komentarze.

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

na poczatek tutaj masz:

http://206.145.80.239/zbc/showthread.php?t=32020

 

a potem przejzyj sobie to jeszcze, duzo tam tipsow co do roznych rendererow:

http://206.145.80.239/zbc/showthread.php?t=020310

 

a mape musisz wypalac z zaznaczonymi ADAPTIVE i MODE, oczywisice wiesz, ze na model musisz wrzucic mesha bo wyzej w tutku masz, ale jezeli masz iterations 2 to displace wypalaj z subdiv w geometry pomniejszonym nie do 1 a 2 czy 3, zalezy jak dokladnie chcesz miec wypalone, pozdr




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności