Skocz do zawartości

proszę o wypowiedzi na temat mojej stronki :)


Homa

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

- estetyka powinna raczej prezentować zdjęcia hobbitów i elfów, a nie grafikę 3D. scroole i mapy to chyba temat karczmiano-opowieściowy raczej.

- kakofonia form: archaiczne elementy z motywami taśmy filmowej.

- kiepski dowcip ("ńjusy")

- typo cienkie, ale czytelne

- renderki spoko, nawet fajne, ale modele jakieś pokrzywione

- doczytałem się, że to nie potrfolio tylko domowa inicjatywa. na taką wygląda i spełnia swoje zadania ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Maceo... zgadzam się z wszystkimi wypunktowanymi przez ciebie minusami, ale zaznaczę, jeszcze raz, że nie jestem i nie czuję się grafikiem :-)

Twoja stronka jest zejefajna... ja stworzyłem moją według własnej wrażliwości i własnej wizji (ta kakofonia form i słaby dowcip, he he he).

Mam jednak nadzieję, że nie przeszkadza to w odbiorze... hmm... czy może jest aż tak żle?? Powiedz??

 

PS. O co chodzi z krzywizną moich modeli??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprostowanie:

- stronka jest bardzo dobra jeżeli chodzi o czytelność.

- nie zakrywa Twoich prac i mimo wszystko czuję, ze to one grają pierwsze skrzypce, a nie sam dizajn opakowania.

- wrażliwość zwiększa się w miarę zwiększania świadomości (ja jestem pikuś jeszcze jeżeli chodzi o to, możę za 5 lat albo po 30-stce będzie lepiej, ale wtedy to już zajmę się czymś bardziej totalnym ;))

- z krzywizną modeli chodzi o to, że w tym niebieskim wozie przód maski jest jakby nadmiernie uwypuklony i dachy w większości modeli wyglądają zgniecione. nie jestem w stanie stwierdzić, czy to są oryginalne bryki, czy są to koncepty, ale ewidentnie coś nie gra.