Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Przegladajac dziesiatki tutoriali o tworzeniu modeli/scen w MAXie naszlo mnie takie pytanie:

Czy tonie jest utrudnianie sobie sprawy kiedy najpierw tworzy sie hiPoly model a dopiero potem sie go texturuje ?

Jakie sa wasze doswiadczenia w tym temacie ?

Czy zawsze najpierw robicie kompletny model HI a dopiero potem go texturujecie ?

 

pozdrawiam

Grzechu

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

jak do gry jakiejś, to ja nie wiem,

 

jak do stila, to hipoly lepiej się nadaje do teksturowania,

raz że jak zrobisz low poly, unwrapujesz, i potem dodasz poligonów, to ci się może unwrap poknocić, albo tekstura która przedtem pasowała może się rozciągnąć,

dwa to jak zrobisz jakiś detal, na przykład ucho na głowie, to warto przy teksturowaniu uwzględnić gdzie jets to ucho, zamiast teksturować jakieś low poly jajo,

a trzy to ja tak robie prawie zawsze (najpierw hipoly, potem tekstura), a w tych kilku przypadkach kiedy robiłam na odwrót to zawsze kończyło się na tym że musiałam teksturować drugi raz.

Napisano

roznie rozni robia, czasem mozna od razu zrobic low (praktyka i potrzeba, szczegolnei przy banalnych modelach o sztywnej mechanice),

 

ale najlepiej to zaczac od hipoly ( i si enei ograniczac) a pozniej poucinac co neipotrzebne i pomalowac, a wtedy dopiero oblozyc go modelem, spalic normala, i sprawdzic jak bardzo sie rozlazlo z low

Napisano

pytanie naszlo mnie po zapoznaniu sie z tutorialem tworzenia czolu. Model byl tak rozbudowany ze osobiscie trudno mi byloby rozkladac gotowy model by go potem texturowac

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności