Skocz do zawartości

teoria texturowania.


elmozaur

Rekomendowane odpowiedzi

Przegladajac dziesiatki tutoriali o tworzeniu modeli/scen w MAXie naszlo mnie takie pytanie:

Czy tonie jest utrudnianie sobie sprawy kiedy najpierw tworzy sie hiPoly model a dopiero potem sie go texturuje ?

Jakie sa wasze doswiadczenia w tym temacie ?

Czy zawsze najpierw robicie kompletny model HI a dopiero potem go texturujecie ?

 

pozdrawiam

Grzechu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

jak do gry jakiejś, to ja nie wiem,

 

jak do stila, to hipoly lepiej się nadaje do teksturowania,

raz że jak zrobisz low poly, unwrapujesz, i potem dodasz poligonów, to ci się może unwrap poknocić, albo tekstura która przedtem pasowała może się rozciągnąć,

dwa to jak zrobisz jakiś detal, na przykład ucho na głowie, to warto przy teksturowaniu uwzględnić gdzie jets to ucho, zamiast teksturować jakieś low poly jajo,

a trzy to ja tak robie prawie zawsze (najpierw hipoly, potem tekstura), a w tych kilku przypadkach kiedy robiłam na odwrót to zawsze kończyło się na tym że musiałam teksturować drugi raz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

roznie rozni robia, czasem mozna od razu zrobic low (praktyka i potrzeba, szczegolnei przy banalnych modelach o sztywnej mechanice),

 

ale najlepiej to zaczac od hipoly ( i si enei ograniczac) a pozniej poucinac co neipotrzebne i pomalowac, a wtedy dopiero oblozyc go modelem, spalic normala, i sprawdzic jak bardzo sie rozlazlo z low

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności