eska Napisano 6 Wrzesień 2003 Share Napisano 6 Wrzesień 2003 witam właśnie zaczynam przygode z 3ds i nie wiem od czego am zacząć?? znalzłem w sieci kilka kurs ów, ale chciałym was zapytać od czego am zobie zacząć,co najpierw(bo wiadomo ze nie zuce sie odrazu na modelowanie samochodów albo ludzi) pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Karawan Napisano 6 Wrzesień 2003 Share Napisano 6 Wrzesień 2003 to jest za ogólne i za trudne pytanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sharp Napisano 6 Wrzesień 2003 Share Napisano 6 Wrzesień 2003 radze ci zaczac od poznania interface\'u...ja to poznalem z takiej fajnej ksiazki heliona...dalej to juz tylko tutoriale wałkować i cwiczyc metoda prob i błedów.. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Połki Napisano 6 Wrzesień 2003 Share Napisano 6 Wrzesień 2003 Też myślę, że warto coś poczytać na początek. Ja od razu zacząłem się bawić maxem, bez wcześniejszego czytania czegokolwiek i miałem przez długi czas problemy z zrobieniem czegokolwiek:/ Na początek może poczytaj sobie tutoriale zawarte w helpie, ZRÓB trochę przykładów. Potem jeszcze tutki z sieci i zaczynasz:) Acha, no i zaglądaj na to forum:D Ja tu znalazłem mnóstwo pomocy:) Powodzenia[piwo] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eska Napisano 6 Wrzesień 2003 Autor Share Napisano 6 Wrzesień 2003 witam dzięki za odpowiedz. tos pisał że to zbyt ogolnie zadane pytanie. wiec chce sie zająć modelowaniem samochodów pociągów itd. a tutki czytam na bierzaco :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VGT Napisano 6 Wrzesień 2003 Share Napisano 6 Wrzesień 2003 Na sam start na pewno warto poznać interfejs, potestować, jaki wpływ mają na obiekty modyfikacje. Niby później wszelkie skomplikowane kształty będziesz uzyskiwał najczęściej za pomocą spline\'ów, boxmodelingu lub polymodelingu (bardziej oryginalni użyją łat, lub nurbs :) ), ale gdy znasz nawet takie \"prostackie\" podstawy jak bend, FDD, czy twist, to może się okazać że jakiś element dużo szybciej uzyskasz modyfikując bryłę podstawową, niż modelując to. No ale tutki, jakaś książka, no i forum oczywiście :) pewnie wystarczą żeby dobrze wystartować wystartować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
D@rko Napisano 6 Wrzesień 2003 Share Napisano 6 Wrzesień 2003 Max jest chyba najprostszym programem 3D do opanowania (co nie oznacza ze najmniej zaawansowanym) Ma bardzo przejżysty interface, nie przeładowany jak np Maya. Książki są OK, sam taką jedną przczytałem, ale szczerze mówiąc to męcząca i nudna forma nauki. Osobiście polecam ci liczne Video tutoriale. Najlepsze z nich, okraszone przy tym dowcipnym kometarzemi gen. luzackim podejściem znajdziesz na: www.3dbuzz.com -rejestujesz się, wchodzisz do download i tam wybierasz Maxa i jazda... Do opanowania podstaw w zupełności wystarczy. pozdro.:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się