Jump to content

Plamki na renderze


pioootras

Recommended Posts

zapomnij o blur GI

 

to parametr w opcjach irradiance map stosowany glownie w animacjach mający zapobiec flickeringowi (efektu migania spowodowanego malym samplingiem)

 

pokaz wszystkie ustawienia vraya to coś poradzimy, z resztą 15 min to nei duzo, chyba ze do animacji

Link to comment
Share on other sites

1. wroc do standardowych wartosci QMC samplera albo ustaw na:

 

adaptive amount - 0,85

noise treshold - 0,05

min samples 14-16

 

2. zwiekszanie multiplier w skylightcie gdy w slocie jest HDRI nic nie da ;]

 

ogolnie problem lezy w ustawieniach QMC lub w mapie HDRI ktora moze byc w za wysokiej rozdzielczosci i powodować plamy, do skylighta mozesz spokojnie wsadzic HDRI 250x100 pix. i nic sie nie zmieni.

Link to comment
Share on other sites

dzieki... miales racje Marcin... to byla wina mapy Hdri... zmienilem na inna i oto efekt (render na moich ustawieniach - 4:57 oraz na tych co mi podales - 6:35 z troszenke lepsza jakoscia)... wiec rewelacja... o to mi chodzilo... jeszcze raz wielkie dzieki :)jupi7sc.jpg

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy