Skocz do zawartości

Plamki na renderze


pioootras

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

zapomnij o blur GI

 

to parametr w opcjach irradiance map stosowany glownie w animacjach mający zapobiec flickeringowi (efektu migania spowodowanego malym samplingiem)

 

pokaz wszystkie ustawienia vraya to coś poradzimy, z resztą 15 min to nei duzo, chyba ze do animacji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. wroc do standardowych wartosci QMC samplera albo ustaw na:

 

adaptive amount - 0,85

noise treshold - 0,05

min samples 14-16

 

2. zwiekszanie multiplier w skylightcie gdy w slocie jest HDRI nic nie da ;]

 

ogolnie problem lezy w ustawieniach QMC lub w mapie HDRI ktora moze byc w za wysokiej rozdzielczosci i powodować plamy, do skylighta mozesz spokojnie wsadzic HDRI 250x100 pix. i nic sie nie zmieni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki... miales racje Marcin... to byla wina mapy Hdri... zmienilem na inna i oto efekt (render na moich ustawieniach - 4:57 oraz na tych co mi podales - 6:35 z troszenke lepsza jakoscia)... wiec rewelacja... o to mi chodzilo... jeszcze raz wielkie dzieki :)jupi7sc.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności