Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Mam takie pytanie: jak pozbyć się tych plamek nie wydłużając zbytnio czasu renderowania. Ten trwał 7min (750/325dpi)??? Prosze o rady... scena jest oswietlona skylightem i swiatlem omni.czas7min3jt.jpg

  • Odpowiedzi 9
  • Wyświetleń 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

zwiekszylem HSph.subdivs z 50 na 100 i interp.samples z 25 na 100. Efekt jest taki ale czas renderingu 2 razy dluzszy (15min). Moze da sie to jakos szybciej zrobic?czas15min1lh.jpg

Napisano

zapomnij o blur GI

 

to parametr w opcjach irradiance map stosowany glownie w animacjach mający zapobiec flickeringowi (efektu migania spowodowanego malym samplingiem)

 

pokaz wszystkie ustawienia vraya to coś poradzimy, z resztą 15 min to nei duzo, chyba ze do animacji

Napisano
  • Autor

niby nie jest duzo, ale ponakladam tekstury (jakies odbicia, displacement), zwieksze rozdzielczosc i zrobi mi sie 20 godzin wiec wydaje mi sie ze powinno byc szybciej... chyba ze sie mylenowy28tg.jpgnowy48tg.jpgnowy67wk.jpg

Napisano

1. wroc do standardowych wartosci QMC samplera albo ustaw na:

 

adaptive amount - 0,85

noise treshold - 0,05

min samples 14-16

 

2. zwiekszanie multiplier w skylightcie gdy w slocie jest HDRI nic nie da ;]

 

ogolnie problem lezy w ustawieniach QMC lub w mapie HDRI ktora moze byc w za wysokiej rozdzielczosci i powodować plamy, do skylighta mozesz spokojnie wsadzic HDRI 250x100 pix. i nic sie nie zmieni.

Napisano
  • Autor

dzieki... miales racje Marcin... to byla wina mapy Hdri... zmienilem na inna i oto efekt (render na moich ustawieniach - 4:57 oraz na tych co mi podales - 6:35 z troszenke lepsza jakoscia)... wiec rewelacja... o to mi chodzilo... jeszcze raz wielkie dzieki :)jupi7sc.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności