pioootras Napisano 4 Lipiec 2006 Share Napisano 4 Lipiec 2006 Mam takie pytanie: jak pozbyć się tych plamek nie wydłużając zbytnio czasu renderowania. Ten trwał 7min (750/325dpi)??? Prosze o rady... scena jest oswietlona skylightem i swiatlem omni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin Napisano 4 Lipiec 2006 Share Napisano 4 Lipiec 2006 zwiekszając hsph albo interpolation samples w irradiance map Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pioootras Napisano 4 Lipiec 2006 Autor Share Napisano 4 Lipiec 2006 zwiekszylem HSph.subdivs z 50 na 100 i interp.samples z 25 na 100. Efekt jest taki ale czas renderingu 2 razy dluzszy (15min). Moze da sie to jakos szybciej zrobic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maverick sheep Napisano 4 Lipiec 2006 Share Napisano 4 Lipiec 2006 w watku rendering masz ligh conest polukaj sobie na to co sie tam dzieje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
streaker Napisano 4 Lipiec 2006 Share Napisano 4 Lipiec 2006 blur GI w irr map Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pioootras Napisano 4 Lipiec 2006 Autor Share Napisano 4 Lipiec 2006 streaker: ale co z tym blurem??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin Napisano 4 Lipiec 2006 Share Napisano 4 Lipiec 2006 zapomnij o blur GI to parametr w opcjach irradiance map stosowany glownie w animacjach mający zapobiec flickeringowi (efektu migania spowodowanego malym samplingiem) pokaz wszystkie ustawienia vraya to coś poradzimy, z resztą 15 min to nei duzo, chyba ze do animacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pioootras Napisano 4 Lipiec 2006 Autor Share Napisano 4 Lipiec 2006 niby nie jest duzo, ale ponakladam tekstury (jakies odbicia, displacement), zwieksze rozdzielczosc i zrobi mi sie 20 godzin wiec wydaje mi sie ze powinno byc szybciej... chyba ze sie myle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin Napisano 4 Lipiec 2006 Share Napisano 4 Lipiec 2006 1. wroc do standardowych wartosci QMC samplera albo ustaw na: adaptive amount - 0,85 noise treshold - 0,05 min samples 14-16 2. zwiekszanie multiplier w skylightcie gdy w slocie jest HDRI nic nie da ;] ogolnie problem lezy w ustawieniach QMC lub w mapie HDRI ktora moze byc w za wysokiej rozdzielczosci i powodować plamy, do skylighta mozesz spokojnie wsadzic HDRI 250x100 pix. i nic sie nie zmieni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pioootras Napisano 4 Lipiec 2006 Autor Share Napisano 4 Lipiec 2006 dzieki... miales racje Marcin... to byla wina mapy Hdri... zmienilem na inna i oto efekt (render na moich ustawieniach - 4:57 oraz na tych co mi podales - 6:35 z troszenke lepsza jakoscia)... wiec rewelacja... o to mi chodzilo... jeszcze raz wielkie dzieki :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się